Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 20:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logind til Experten

Kan vi ikke få det gamle login tilbage?
Det er pisse iriterende at skulle skrive en mailadresse på 19 tegn, når jeg kan nøjes med mit brugernavn.

Tit og ofte gider jeg ikke svare på et spørgsmål, da der er så "besværligt" at logge ind.

:-(
04. oktober 2009 - 20:57 #1
... Lad den "huske" din Login, så er den på med det samme (Altså på din Lokale PC)...

Jeg har selv >30 tegn i min samlede E-mail...

Iøvrigt er det helt med vilje for at få brugerene til at 'huske' deres E-mail adresse OG checke om der er kommet noget der... Sådan er det også på flere andre fora ude i verden...
Avatar billede justrace Novice
04. oktober 2009 - 21:23 #2
Syntes det er ok som det er nu.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 21:28 #3
At lade IE huske bruger oplysninger er efter min mening en sikkerhedsrisiko. Og er ikke en option for mig.

"Iøvrigt er det helt med vilje for at få brugerene til at 'huske' deres E-mail adresse OG checke om der er kommet noget der..."

Sikke dog noget sludder! Man skal da ikke huske sin mail adresse for at se om der er kommet mail.

Men mange tak for din kommen tar.

Er det for mig eller er Experten pinlig langsom?

:-)
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 21:30 #4
>justrace
Hvorfor gøre det besværligt at hjælpe folk?
Hvis det var mig der havde brug for hjælp, havde jeg da gerne tastet 19 tegn i stedet for 3.

:-)
Avatar billede justrace Novice
04. oktober 2009 - 21:34 #5
Der har faktisk været temmelig mange sager hvor folk ikke kunne huske hverken bruger, passwd eller den tilhørende e-mail. Når de så bad om nyt passwd fik de ikke mail fordi den der var tilknyttet var slettet/ude af brug for flere år siden.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2009 - 09:05 #6
Mange tak for jeres kommentarer.
Den kommer jeg nok ikke længere med, så jeg har ændret e-mailadresse til *@***.dk den er ikke så lang.

:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2009 - 21:40 #7
Der findes faktisk brugere herinde som (forstå det dem som kan) opretter f.eks. en gmail adresse til alt andet en personlig mail korrespondance som de sjældent tjekker, her i blandt mails fra eksperten.

Det er lidt uheldigt at gøre det på den måde, for spørgsmålet mister  så sin nyhedsværdi/ placering på de første sider af nye spørgsmål da der så er der lang tid imellem svar/kommentarer.