Avatar billede DanielBak Nybegynder
02. oktober 2009 - 13:27 Der er 5 kommentarer

Mærkelig skærm

Hej.

Jeg håber virkelig der er en der kan hjælpe mig med at svare på det her mærkelige spørgsmål jeg harhar min computer i nogle år efter hånden. Det er en HP pavilion m9067-sc-a med en HP w2207h skærm til kom som medarbejder pc som et sæt.
Sidste år har jeg så opgraderet skærmkort til et ATI Radeon HD 4850. jeg kan så sidde og spille COD4 eller COD WAW og det kører bare sidst gennemførte jeg COD4 og pludselig så vil spillet ikke starte kom med følgende fejl: "Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call" Men her ender det ikke nu starter spillet op men min skærm crasher total og kan ikke tænde før strømmen har været taget helt fra i et stykke tid altså slukket på stikkontakten.
Det er umiddelbart alle fuldskærms spil for alt andet kører helt fint jeg kører Vista og tænkte driver problem så jeg smed en XP ind også men samme problem.
Håber der er nogen der kan hjælpe og spørg endeligt hvis der er noget i skal vide.
Avatar billede Schmidt25 Nybegynder
02. oktober 2009 - 13:30 #1
Spillet du har liggende, er det også geninstalleret?, det kan godt være en programfejl der medfører din skærm fucker op
Avatar billede DanielBak Nybegynder
02. oktober 2009 - 13:56 #2
Så er det alle spil der kører fuldskærm der er fejl i jeg har prøvet alt formatering af hele lortet geninstallation af Vista ny installation af XP spil er geninsatlleret flere gange der er ikke noget der vil.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
02. oktober 2009 - 16:40 #3
Avatar billede DanielBak Nybegynder
06. oktober 2009 - 23:36 #4
Ja det er nu prøvet flere gange driveren er den nyeste.

Men har tænkt lidt over det kan det være sådan noget som BIOS eller lignende.
Jeg har købt Driver Agent ginealt program men den mener mine "Intel(R) ICH9 Family USB Universal Host Controller 2934 til 2939 er forældet og den driver den foreslår er åbenbart heller ikke ny for den mener stadig den er forældet men det har vel ikke noget med skærmen at gøre.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
07. oktober 2009 - 08:39 #5
Det kan godt være noget med dine drivere til bundkortet

er der nogle gule skilte i enhedshåndteringen ? kan se din maskine er født med vista

prøv at downloade SIW http://www.gtopala.com/
og se hvad dit bundkort hedder

alternativt så er der også et program der tjekker dine drivere for nyeste versioner og giver dig mulighed for at opdatere dem
programmet hedder drivermax og kan hentes her http://www.innovative-sol.com/drivermax/

og en ting til hvor varm er din komputer ? her tænker jeg både på cpu og graffikkort tjek det med HWMonitor
kan hentes her http://www.cpuid.com/hwmonitor.php