Avatar billede silvah Nybegynder
30. september 2009 - 18:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Packard Bell - Skærm

Hej med jer!

Jeg har et mindre problem...

Jeg sidder her med en Packard bell easynote rs66 med Windows Vista.

Og en Hp Monitor model HP 2159m.

Skærmen kan tilsluttes via HDMI, DVI og VGA. OG i computeren har jeg mulighederne DVI og HDMI.

Men nu har jeg med både hdmi og dvi prøvet at tilslutte computeren til skærmen, men den vil overhovedt ikke vises på skærmen.

Skærmen søger efter enheder via alle portene, men finder ingen ting og går i power safe mode bagefter.

Jeg har forsgt at bruge kontrol panel og FM -> F5 men ingen ting hjælper.

Og når jeg går ind og får Windows vista til at søge efter en ekstern skærm, så sker der ingen ting.

Ngole der kan hjælpe med hvad der er galt?
30. september 2009 - 18:28 #1
... ifølge "Kontrolpanel" - "Personlige indstillinger" - "Skærmindstillinger" " er der så TO skærme at 'vælge' imellem ?
Avatar billede silvah Nybegynder
30. september 2009 - 18:30 #2
Yep, men lige meget hvilken en afdem jeg ælger, så bliver billedet kun vist på laptoppen. Skærm 2 virker lidt like deaktiveret..
Avatar billede silvah Nybegynder
30. september 2009 - 18:31 #3
Eller lad mig vende det om.. Den har fundet en skærm "igennem" grafikkortet der hedder noget med intel bla bla og en skærm genne plug-n-play der var der som standard før vi tilsluttede den nye eksterne skærm!
30. september 2009 - 18:55 #4
... hvis du "HøjreMusseTast" på skærm [2] og vælger Vedhæft ?
Avatar billede silvah Nybegynder
30. september 2009 - 18:57 #5
Det hjælper ikke.. :(
Avatar billede silvah Nybegynder
12. juli 2011 - 05:05 #6
Nu pc... no cost.