Avatar billede Horselove Nybegynder
30. september 2009 - 17:33 Der er 3 kommentarer

The sims 3 grafik problemer

Jeg har installerret The sims 3 og har fulgt alle slags instrukser fra spille vejledningen. Men når jeg prøver at starte spillet spillet står der: Opgradér dit grafikkort hvordan gør man det?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
30. september 2009 - 19:06 #1
Ved at købe et nyt, og udskifte det i computeren.
Hvilket grafikkort har du? Prøvet nyeste driver?
Avatar billede Blandy Praktikant
01. oktober 2009 - 09:44 #2
Som Amews_aj siger, så skal du have et nyt grafikkort. Eller muligvis kan du nøjes med at opgrader din driver til dit nuværende grafikkort. Det gør du via producentens hjemmeside, og så skal du se hvad din nuværende driver til grafikkortet hedder.

Hvad er det for et grafikkort der sidder i din maskine? Hvor gammel er din computer?

Skriv evt tilbage hvis du ikke kan finde ud af det;)
Avatar billede Horselove Nybegynder
01. oktober 2009 - 16:56 #3
tror godt jeg kan finde ud af det tak(; Prøver lige xD