Avatar billede redbulldk Juniormester
30. september 2009 - 09:40 Der er 1 løsning

Hvilke remote backup program findes der?

Hej

Jeg har en del (100) remote bruger og samtidigt 5 mindre afdelinger, hvor der er en server med MS-SQL. I øjeblikket tager vi backup af serverne lokalt og ingen form for backup af remote brugerne.

Dette vil jeg gerne have ændret, sådan at vi tager central backup både af de decentrale server og brugerne. Jeg har en ide om, at backup løsninger de anvender i hosting centre måske kunne være en løsning. En af mine bekendte har hørt, at der skulle findes et produkt fra Kina, som skulle være rigtig godt og billigt.

Vores krav er, at vi skal kunne tage backup af MS-SQL, Windows XP, Server 2003 + 2008, gerne Exchange og Disaster Recovery.

Hvad findes der af løsninger :)
Avatar billede redbulldk Juniormester
18. august 2010 - 18:21 #1
lukker