Avatar billede uv8zfss6 Nybegynder
29. september 2009 - 17:31 Der er 2 kommentarer

Backup fra Vista til XP

Jeg har en bærbar hvor jeg har kørt Vista på. Fik problemmer med styresystemet og valgte at starte forfra, men med XP pro. Jeg tog en backup af mine data inden jeg installerede XP. Nu er spørgsmålet - Hvordan (kan jeg) gendanner jeg min data fra en Vista backup? Vælger Sikkerhedskopiering i XP, men kan ikke umidelbart se hvordan jeg gør det. Min backup ligger på en externhardisk.
29. september 2009 - 17:47 #1
...backup af mine data ... - er der tale om 'løse' filer ? Eller baseret på et eller andet (Vista?) BackUp program ?
Avatar billede uv8zfss6 Nybegynder
29. september 2009 - 18:45 #2
Fet er baseret på Vista Backup program. Og det er ikke en total backup, men kun egne data.