Avatar billede mvm Nybegynder
28. september 2009 - 21:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

trådløst net med TDC box - hopper hele tiden af.

Hej alle.
har fået tdc box - adsl/vdsl

Mærkeligt problem. Min kæreste har fået ny internet opkobling via tdc, og har fået en tdc-box med trådløst netværk.
Min kæreste har fået sin HP bærbar på det trådløse netværk, hendes søn har fået sin HP på det trådløse netværk, hendes datter har fået sin mac på det trådløse netværk. Men min bærbare dell maskine kan ikke holde forbindelsen. Den finder netværket og kommer pænt på når jeg angiver krypteringskoden, men efter 1 minut eller mindre kan jeg se på ikonet at den 'henter netværksadresse' altså smider mig af og på igen. Det skal lige siges at jeg hos mig selv ikke har noget problem what so ever med at komme på mit eget trådløse.

Jeg fatter minus!!!
Avatar billede mvm Nybegynder
28. september 2009 - 21:49 #1
fik løst det med at opdatere driver
Avatar billede 50573433 Nybegynder
03. oktober 2009 - 17:22 #2
Har I prøvet kun at ha' din tilkoblet alene til forbindelse ???