Avatar billede gunn Nybegynder
24. september 2009 - 12:51 Der er 2 kommentarer

Guiden regler: Regler med fejl

Hej

Jeg har nogle problemer med en bruger som for en fejl så snart hun starter Outlook. Hver gang hun starter Outlook op kommer den op med en fejlmeddelelse om at der er en fejl i hendes Guiden regler. Problemet er bare at fejlen kommer selvom vi har slettet alle hendes regler, givet hende en ny brugerprofil og sat hende over på en anden maskine. Er der en som ved om disse regler på en eller anden måde bliver synkroniseret op på vores exchange server eller på anden vis bliver lagt "ud" på netværket og som så spærre for hende?

Vi kører for resten Outlook 2002.

Hele fejlmeddelelsen lyder
Regel: Server-anmodet klientbehandling.
Fejl: Flyt/kopier - destinationsmeddelelsen kunne ikke oprettes.

Mvh
Martin
Avatar billede arian Nybegynder
24. september 2009 - 13:01 #1
Prøv at lave en ny email, hvis ikke i allerede har gjort det.
Avatar billede kim Nybegynder
24. september 2009 - 14:18 #2
kør en outlook.exe /CleanClientRules