Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
23. september 2009 - 15:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billedslideshow virker kun hvis man er logget ind

Jeg har et website der forsiden (Default.aspx) viser et billedslideshow ved hjælp af AJAX updatepanel og timer. Dette virker ikke som det er nu, det første billedet vises, men der skiftes ikke og der kommer op en javascript fejl: 'Sys is undefined'.

Men - der er mulighed for at logge ind ved at man bliver valideret ved hjælp af FormsAuthentication. Man bliver så "sendt tilbage" til Default.aspx, men så udskiftes MasterPage filen til en der indeholder en menu og nu virker så også billedslideshowet (scriptmanager, updatepanel, etc. ligger på Default.aspx).

Håber det er nogen der har en idé til hvor fejlen kan ligge...

Jeg poster gerne noget kode, men da jeg har været rundt om det hele kan jeg ikke længere se hvad for en kode jeg skal poste der har relevans for en løsning.
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
27. september 2009 - 11:34 #1
Ingen der kan give mig en pinpoint til hvad fejlen kan være??
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
30. september 2009 - 08:59 #2
Jeg øger gerne de poeng man kan få for svar der sætter mig i retning af en løsning... Skal jeg oprette et nyt indlæg eller bare informere om at man kan få 300 poeng her!?

(dette er et big issue og jeg kan simpelthen ikke finde løsningen)
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
12. oktober 2010 - 12:46 #3
svar