Avatar billede dargny Nybegynder
21. september 2009 - 11:25 Der er 1 løsning

SSIS login fejl på anden server

Jeg har lavet en pakke hvor jeg skal flytte data fra en lokal maskine til en anden SQL server.

Jeg kan sagtens kører pakken fra designeren, og også når jeg har importeret den til SQL 2005 serveren.

Laver jeg så et job (kører under server_agent) så fejler jobbet med følgende: Description: The script threw an exception: Login failed for user ''. The user is not associated with a trusted SQL Server connection.

Jeg har oprettet en configuration file, hvor brugernavn og password er beskrevet:

<ConfiguredValue>Data Source=192.168.X.XXX;User ID=XXXX;password=YYYYY;Initial Catalog=staging;Provider=SQLNCLI.1;Persist Security Info=True;Auto Translate=False;</ConfiguredValue>

i designeren har jeg gemt pakken med DoNotSaveSencitive

hvad gør jeg forkert?
Avatar billede 2c Nybegynder
21. september 2009 - 11:48 #1
Du har næsten selv svaret på dit spørgsmål.

Du skal vælge EncryptSensitiveWithPassword

Giv den et password, og når du så deployer til serveren, så skal du igen give den password.

Når du siger DoNotSaveSencitive, gemmer den ikke dit password til databasen.