Avatar billede tille99 Nybegynder
16. september 2009 - 07:33 Der er 4 kommentarer

Manager spil i windows 7

Hej Eksperten

Jeg har installeret Windows 7 på min computer.
Og så skulle jeg installere et football manager spil, det gik også fint lige indtil jeg skulle spille!
Så kom den med en meddelse om at jeg ikke kunne spille, manglede direct3d? Jeg kunne godt spille på samme maskine da der var Windows vista på! Har prøvet og finde svar på nettet men fandt intet, så så jeres side og ville lige prøve her!
Håber i kan hjælpe mig?
16. september 2009 - 08:12 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Eksempelvis -> http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows7/
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. september 2009 - 13:56 #2
#0 Det er formegentligt bare fordi du mangler at hente en driver til dit grafikkort fra enten Nvidia's eller ATI's hjemmeside.
Windows 7 installere sin egen grafikkortdriver, men denne skal dog kun anses som en midlertidigt.

Hvis du smider navnet på dit grafikkort og om du køre 32 eller 64bit Windows 7, så skal jeg returnere et direkte link til den driver du skal installere :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. september 2009 - 21:31 #3
Skal vi lige stoppe med flere kommentarer, før spørgsmålet er oprettet igen i den rette kategori?!

Det nytter ikke rigtigt at vi fortæller at kategorien er forkert, hvis man så stadig prøver at hjælpe :)
Avatar billede CCodam Nybegynder
18. september 2009 - 08:46 #4
#3 Det nytter da heller ikke vi er kolde over nykommere? Det her er da vel et community der til dels skal holdes i gang, ved den venlighed der er imellem hinanden herinde.
Nu ved han til næste gang, at han skal sørge for at finde den mest sigende kategori til hans spørgsmål...og lad os så hjælpe ham med hans problem, i stedet for at gå i så små sko?