Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2009 - 13:32 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Brugernes åbne spørgsmål

http://www.eksperten.dk/profil/nae

Dette er et eksempel på en af dem der enten ignorerer mails fra eksperten, eller bruger en mail adresse som bruges til alt muligt underligt, og altså ikke tjekkes regelmæssigt.

Hvad gør eksperten for at komme dette problem til livs?
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2009 - 14:05 #1
Det ville være skønt at få ryddet op, jeg har et eksembel her.
http://www.eksperten.dk/spm/885726#reply_7447551
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2009 - 14:06 #2
Det er kun en af mange.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. september 2009 - 16:23 #3
silbidor>

Det sidste ligner altså mere manglende kendskab til hvordan E fungerer end ligegyldighed.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 20:06 #4
Jeg har selv problemer med at finde mine åbne spørgsmål og så hænger de der indtil en eller anden skriver en kommentar/svar.

Hvor kan jeg finde mine åbne spørgsmål?

Den liste med Overvågning syntes jeg heller ikke giver meget mening når man ikke kan se om de er besvaret før man åbner linket. Jeg bruger den nogle gange til at opfordre brugere til at lukke spørgsmålet (Hvis jeg ikke har andet at lave) og det plejer at give resultat.

Lige nu har ca. 600 indlæg i denne liste, men jeg er sikker på jeg har deltaget i flere indlæg - forsvinder de af sig selv?

Jeg kunne selvfølgelig afmelde dem, men det er jo et kæmpe arbejde og nogle gange kan der jo dukke nye indlæg op flere måneder senere også selv om spørgsmålet er besvaret.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. september 2009 - 20:15 #5
13. september 2009 - 20:17 #6
Udfor brugeren navn står jo antal "indtjente" Point - der kunne jo også stå [Point ude: XXX,00]. Og ved klik derpå kommer man direkte til brugerens liste over [Point ude: XXX,00] ?
På nuværende tidspunkt kan man helt ind til brugerens profil - tilfældigt eksempel *S* -> http://www.eksperten.dk/profil/regnskab/john_stigers
samt
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/john_stigers - og så se efter de spm. der ikke er grønne...

Det gjorde der vistnok i det 'gamle' E. ?

Og så kan brugeren jo let finde sine 'åbne' spørgsmål *S* Ref.: vor kan jeg finde mine åbne spørgsmål?
Avatar billede arne_v Ekspert
13. september 2009 - 20:22 #7
på samme måde
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 20:25 #8
Nå ja der var de, havde stiret mig blind på Overvågning
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2009 - 20:27 #9
I den gamle version af eksperten var der en info boks i højre side når man var logget ind, der fortalte hvor mange point man havde ude.

I den nye sidder den i venstre side, hvor debatten ikke sker, derfor  er det ikke så nemt at følge med i åbne spørgsmål.

Jeg er selv faldet lidt af på den: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/john_stigers
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2009 - 20:28 #10
Men de bliver lukket nu - 610 point ude...
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 20:34 #11
Så fik vi lige ryddet op var?  Ha ha! Der er ikke et øje tørt henne ved håndvasken
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2009 - 20:36 #12
Ja det er godt nok en kende flovt ;)
13. september 2009 - 20:37 #13
(Det var bare et 'tilfældig' eksempel *S*)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2009 - 20:40 #14
Det er helt ok - tak btw :)
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 20:42 #15
Ja helt tilfældigt karise_larry Ha ha! jeg fik også selv lige ryddet op og det er sjældent at jeg har fået så mange mails på så kort tid :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 20:51 #16
Det burde vel være snyde nemt for Admin at sætte en robot op som frekventere åbne spørgsmål eller "døde" tråde med en påmindelse om at lukke eller afgive points efter en 14 dages tid.
13. september 2009 - 20:54 #17
Ref #16: Så får mailserveren virkelig travlt *G* ...
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 21:05 #18
Ja :-) sad også lige og tænkte denne tanke, specielt hvis den lige skal gennemgå 7 Millioner gamle indlæg første gang.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. september 2009 - 06:22 #19
arne_v
jeg har lagt en brugsanvisning ind, men det hjælper ikke så jeg må tro at det er ligegyldighed fra spørgers side, man kan også se at spørger ikke har et eneste afsluttet spørgsmål, pånær det hvor han selv får sine point tilbage ved en fejl, der burde der gå et lys op for ham, sammen med min anvisning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2009 - 18:45 #20
...