Avatar billede torbenlund Nybegynder
13. september 2009 - 11:49 Der er 2 kommentarer

AutoCad med Windows Vista?!

Hej med jer eksperter,

Jeg har fået nogle gode tilbud på nogle AutoCad-programmer.

Jeg har dog fået at vide, at det ikke er alle AutoCad versioner, der kører lige godt med Windows Vista.

Er der nogen af jer, der har erfaringer med at kører AutoCad på Vista? Er der evt. nogen, der ved hvilke versioner, der kan køre med Vista?

Jeg glæder mig meget til at høre, om der er nogen, der har erfaringer med dette, da jeg super gerne vil have AutoCad på min computer med Windows Vista.

På forhånd tak for hjælpen :)

Torben
Avatar billede panebb Novice
14. september 2009 - 08:23 #1
LT2008 og LT2009 virker fint
Avatar billede torbenlund Nybegynder
14. september 2009 - 14:38 #2
Hej,

Hvad med 2006? Ikke LT2006 men 2006

Torben