Avatar billede HHA Professor
12. september 2009 - 09:27 Der er 1 løsning

Amitech netbackup (netshare ii)

Jeg har lidt problemer med at få Amitechs netbackup til at virke på Vista.

Har installeret det på xp uden problemer.
Men på vista kan jeg se hdd og programmet starter fint op, men vil ikke komme med den linie i højreklik menuen "tilføj til amitech netbackup" der kommer i xp.

Nogen som kan hjælpe her?

Vh
hhh
Avatar billede HHA Professor
22. juni 2021 - 20:16 #1
Lukker dette spørgsmål, da det er til gene for andre at det er åbent.
Løst eller ej.