Avatar billede mbmetal Nybegynder
11. september 2009 - 05:39 Der er 2 kommentarer

Køb af Bærbar

Hej Eksperter
Jeg står og skal købe en bærbar 16/17 tommer. Jeg skal bruge den til at sætte ud over min fladskærm og ud over mit stereo anlæg, jeg prøvede en Msi (mener det var 723)men lyden var alt for dårlig ud over anlæget (musik dvd)+ når man satte et split stik til(anlæg + tv) var det kun brummen der kom ud (mærkeligt).
Så hvad skal jeg købe ????
Har kikket på alle mulige forums og pc'er på nettet, men det virker som om folk kun skal spille på dem og høre mp3 (som ikke har noget med Hi-Fi at gøre når man har det store anlæg)
På forhånd tak
mbmetal
Avatar billede WPCS Nybegynder
11. september 2009 - 07:22 #1
Det kommer an på hvor mange penge du vil ofre?

Men det er her en en god løsning:

http://www.jyskitcenter.dk/notebook_acer_17/acer_ex_7630ez424g50mn_4gb_500gb_home_premium_2394_da.html
Avatar billede mbmetal Nybegynder
11. september 2009 - 11:05 #2
Tak
Men når man ikke har meget forstand på der, er der så et godt lydkort til hi-fi i + grafik kort
Mbmetal