Avatar billede nonames Nybegynder
06. september 2009 - 16:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

reparation af dørkarm

Hej, Jeg har en ellers dejlig hund, som har været ved at gnave i en af vores dørkarme, se billederne i bunden.

Og det ser lidt træls ud, ved ikke helt hvad jeg kan gøre ved det, hvis jeg spartler den, skal jeg til at male den, og det vil gøre den ikke passer sammen med dørkarmene i resten af huset.

Jeg håber der er nogle der har nogle gode idéer til, hvad jeg kan gøre, evt. hvad jeg kan prøve med? alt er velkommen.

Hilsen Lasse

http://nonames.dk/img/doerkarm1.jpg
http://nonames.dk/img/doerkarm2.jpg
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2009 - 17:20 #1
Der er ikke så meget at gøre end at skifte karmen ud desværre.
Du kan slibe m.m. så det ikke ses så tydeligt, men helt pænt vil det aldrig blive.
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2009 - 18:54 #2
Du kan købe nogle aluminiums eller messing profiler i Silvan og skrue dem på, så gnaver hunden ikke lige der mere.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2009 - 03:59 #3
nonames: gider du lukke spørgsmålet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. september 2009 - 18:29 #4
Eller bare deltage selv... :)
Avatar billede nonames Nybegynder
06. oktober 2009 - 15:43 #5
lukker, undskyld har haft problemet med nettet.
06. oktober 2009 - 16:17 #6
Problemer med nettet forklarer vel ikke, hvorfor du selv tager points for spørgsmålet!!!
Avatar billede nonames Nybegynder
06. oktober 2009 - 17:03 #7
Hvis nogen ønsker point må i lige sige til, så må jeg genåbne. er selvfølgelig ikke ude på at snyde nogen.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2009 - 17:14 #8
Nah! det er ok! for mit vedkommen, men hvad var løsningen?
Avatar billede nonames Nybegynder
06. oktober 2009 - 20:30 #9
har ikke helt fundet nogen løsning endnu, tror måske jeg spartler det op og maler karmen