Avatar billede jasveg Nybegynder
31. august 2009 - 09:20 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Ingen Navnerod Ny jasveg er jasveg

Der er ikke noget rod i dettte navn.
Jeg er jasveg ligemeget hvad andre siger

/jasveg
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 10:42 #1
Det er ikke ligemeget hvad andre siger, derfor har jeg anmeldt
dig for misbrug. Det her er chikane.
off-line
(Den rigtige jasveg)
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 12:03 #2
Da jeg har givet det rigtige svar, må jeg have krav på point.
Så parodien bliver fuldendt.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. august 2009 - 13:13 #3
Hvis off-line ikke bruger jasveg som brugernavn, kan en anden vel bruge det som han/hun vil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2009 - 18:55 #4
silbidor>
Ja normalt, men kig her http://www.eksperten.dk/spm/885082

Brugeren jasveg blev oprettet 30. august 2009 kl. 19.00, og offline oprettede sit spørgsmål  30. august 2009 kl. 18:21:31

Kan du se pointen...
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 19:27 #5
stigers - tak for opbakning. Det er rart, at der nogen som kan se,
at der er tale om chikane.
Hvis jeg ikke får noget ud af min klage, kan jeg jo oprette
brugeren "screen brille" og se hvad der bliver sagt om det.
Mon ikke det vil skabe både forundring og forvirring, blandt
de som kender Eksperten *G*
Avatar billede ksoren Nybegynder
31. august 2009 - 19:37 #6
Hvis snemanden tjekker hans ip, så kan han nok godt se hvem det er ... (en vis hr. spamlus)
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2009 - 19:41 #7
Mon ikke det er denne bruger du hentyder til: http://www.eksperten.dk/profil/screem_brille

Den kan vist ikke oprettes en gang til....
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 19:53 #8
vejmand - Det var også kun en spøg. Jeg kunne aldrig finde på at
benytte et brugernavn som var kendt på E. i forvejen:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2009 - 21:46 #9
Altså...

Jasveg er et så usædvanligt navn, at det skulle være rent held at der lige er en der opretter en bruger med det brugernavn off-line skriver at gerne vil have, og så endda 20 minutter efter...

Men...
Nu har jeg fulgt så meget med i debatter omkring lukning af brugere m.m. til at jeg kan sige, at de (admin/codamin) ikke har mulighed pt. for at gøre det du ønsker, off-line. Jeg ved det er på Snowballs ønskeliste, men det har vist ikke den store prioritet...
Avatar billede snowball Novice
31. august 2009 - 22:14 #10
Jeg har tidligere i dag bedt om at få udleveret IP oplysninger så vi kan få afgjort ved der står bag det. Jeg synes også det ser lidt mystisk ud.
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 22:31 #11
stigers - Ok vi får se. Det er jo også i Ekspertens interesse
at brugerne ikke finder på at chikanere hinanden på den måde.

snowball - takker i alt fald for din interesse for at redet trådene ud.
Avatar billede jasveg Nybegynder
01. september 2009 - 13:33 #12
Parodien er nu fuldendt
Jeg kan ikke slette mig selv, men gør du bare det
Avatar billede off-line Nybegynder
01. september 2009 - 15:12 #13
Slette dig selv, er du ved at få klamme hænder?

Jeg vil undlade at takke for point, da jeg går ud fra, at Admin
fjerner dem igen. Og det har jeg det helt fint med.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. september 2009 - 20:00 #14
Sikkert pga. #10 ....

Aldrig påbegynde noget man ikke har nosser til at fuldføre ;)
Avatar billede off-line Nybegynder
01. september 2009 - 20:16 #15
Ja du har utvivlsomt ret. Nu brænder lokommet!
Ikke fordi jeg ønsker fyren noget ondt. Ok han har dummet sig,
men hvis han skriver til Admin og beder om, at "jasveg" bliver
deaktiveret, så kan den sag vel bringes ud af verden uden videre
ståhej:)
Avatar billede Jensen DK Novice
02. september 2009 - 06:15 #16
Jeg syntes at vi skal have at vide hvem fyren er.
Avatar billede off-line Nybegynder
02. september 2009 - 12:21 #17
Jo det kan du da have ret i, også fordi jeg har mistanke om en
bestemt bruger, som jeg har været uenig med for nylig. Jeg kunne
jo tage fejl.
Men det får vi nok ikke at vide, og måske bliver den "nye jasveg"
slet ikke deaktiveret. For som flere og flere brugere har givet
udtryk for, så kører den nye Eksperten temmelig utilfredsstillende
set fra et bruger synspunkt.
Jeg har opgivet jasveg, og fået en anden gmail, og min hjemmeside
bliver, som alle andre hjemmesider på TDC lukket 1.ste oktober.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. september 2009 - 14:34 #18
Med al det skriveri kunne det være rart at få et resultat, men det smutter nok.
Avatar billede snowball Novice
04. september 2009 - 16:49 #19
Når der er et resultat, så skal I nok høre om det. Afventer desværre stadig svar på min forespørgsel (har rykket for det).
Avatar billede off-line Nybegynder
04. september 2009 - 16:57 #20
Takker. Tror på at du har gjort hvad du kan, men jeg tror også,
at Eksperten er blevet en meget tung "dansepartner"
Avatar billede Jensen DK Novice
11. september 2009 - 14:14 #21
Sker der noget! er fyren dukket op?
Avatar billede off-line Nybegynder
11. september 2009 - 14:30 #22
Næh der sker vist ikke mere her, den sag er vis lagt død.
Som du selv skriver i en anden tråd, er Eksperten for nedadgående.
Der er ikke en gang en Admin, så enhver tåbe kan skabe sig som han
vil. Se bare på jappe 44 http://www.eksperten.dk/spm/885067#reply_7443828 føj:(
Avatar billede snowball Novice
11. september 2009 - 23:59 #23
Beklager det sene svar.

Umiddelbart ser det ud til, at det var lidt en tilfældighed det der skete. Personligt har jeg min tvivl, men det er det de udleverede oplysninger tyder på, så der sker næppe mere i den her sag.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. september 2009 - 00:26 #24
Næh det er der vist heller ingen der forventer længere.
At der skulle være tale om en tilfældighed er absurt.
Desværre ser det ud til, at lødigheden på Eksperten er dalet
betragteligt på det sidste.

Men du skal have tak for at du har gjort hvad du kunne, mere kan
man ikke forlange af nogen:)
Avatar billede Jensen DK Novice
12. september 2009 - 06:52 #25
Det lugter langtfra af en tilfældighed.