Avatar billede off-line Nybegynder
30. august 2009 - 18:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Næsten identiske brugernavne problem

Hej snowball!
Jeg har i dag fundet ud af, at en anden bruger kalder sig "offline"
altså det samme som mit brugernavn, blot uden bindestreg.
Det kan give årsag til misforståelser. De navne er for ens.
Desuden har jeg, ved at søge på off-line fundet ud af, at det er
svært at finde som brugernavn, fordi offline henviser til så
meget forskelligt.
Jeg vil derfor spørge, om du kunne give mig mit gamle brugernavn
"jasveg" tilbage og fixe problemet på den måde.
M.v.h.
off-line
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2009 - 21:49 #1
http://www.eksperten.dk/profil/jasveg

Har du oprettet en bruger for at sikre dig dit gamle nick, eller er der en der driller?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. august 2009 - 21:50 #2
Ikke at jeg har noget imod det, og det er fuldt forståeligt hvis du har :)
Avatar billede off-line Nybegynder
30. august 2009 - 23:56 #3
Hej stigers, Tak for linket. Det havde jeg ikke set.
Nej det er ikke mig der har oprettet den bruger.
Og jeg ved ikke hvad hulen der foregår. Jeg troede der var så
megen styr på det, at sådan genbrug af brugernavn ikke kunne ske.
Jeg savner den gamle Eksperten - med lidt forbedringer.
Og ja det må formodes, at det er en tåbe som driller:(
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 11:39 #4
http://www.eksperten.dk/spm/885105

Nu har jeg anmeldt det som misbrug.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2009 - 21:48 #5
Jeg har faktisk været udsat for noget lign. engang: http://www.eksperten.dk/profil/john-stigers
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 22:24 #6
Ja det var dog ekstra mystisk, når navnet var optaget af dig.
john-stigers og john _stigers det må da også være chikane? eller
hvad? Og så må det have været værre for dig, da jeg formoder, det
er dit rigtige navn. Men gengangeren røg hurtig ud. hvordan blev
du af med ham?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2009 - 23:04 #7
Tror admin deaktiverede brugeren :)

Der var forskel på - og _ i navnet :)
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 23:22 #8
Ja jeg så godt den forskel, det er sådan set det samme som
offline og off-line. Men jeg kan ikke bebrejde offline noget,
for han blev bruger 13 marts 2002 og er stadig aktiv.
Jeg blev godt nok medlem 25 juli 2001 men da hed jeg jo ikke
off-line, så den anden kom først. Det må være noget med robotten
ser en forskel ved - & _  og det er jo et problem når selv dit
navn kan accepteres næsten som dublet. Ak ja, det var nemmere,
da man bare selv kunne skifte sit brugernavn:)
Avatar billede off-line Nybegynder
02. september 2009 - 00:16 #9
*