Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 15:25 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Død og helvede

E-mail systemet virker bare ikke!!!

Nu er det fandme nok. Se dog forhælvet at vride en hvis legemsdel omkring den ansvarlige.

Eller skal jeg kraftedme finde den latterlige PC/server og smadre den med en økse.

Jeg vil den underhylme ikke finde mig i, at mails ikke kommer til tiden.

(en vis humor er indlagt)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
30. august 2009 - 15:27 #1
?????
ja ja ro på møffe

det kan da i øvrigt være ligemeget med de mail, det er da i hvertfald ikke noget jeg gider at bekymmere mig om
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 15:31 #2
Nå! nå og okay
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 15:37 #3
Giv mig lidt tilbage
http://www.eksperten.dk/spm/884611
og håb på det bedste.

Det hele kan måske bryde sammen, hvis der er for mange ubesvarede mails i luften
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 15:43 #4
Jeg giver fortabt... Nu kan jeg ikke give point.. Alt er meningsløs!
Avatar billede off-line Nybegynder
30. august 2009 - 15:46 #5
jappe44 - Der er forskel på humor og vulgaritet, og dit indlæg
er bestemt ikke morsomt.
Vist er det irriterende med manglende mail, men det er jo ikke
noget de ansvarlige gør med vilje.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 15:49 #6
"vulgaritet" hvor har du den fra ?

Er vi så kræsen at vi ikke slippe os løs?
Avatar billede zips Juniormester
30. august 2009 - 16:00 #7
Ja det er irriterende at man ikke få mail, en simpel ting der ville være skønt, er at man kan sorter efter sidste indlæg under sine indlæg, så er det nemt at følge op på de spørgsmål man delteger i.

jape44 >> hvis man kikke på dit forum er der ingen trivl om hvem som er vulgær http://www.sladrehank.dk/bb/viewforum.php?f=2 ;-)

Men derfor kan man godt spørge pænt, lige meget hvem man spøger :-)
Avatar billede olebole Juniormester
30. august 2009 - 16:01 #8
<ole>

Det er fuldstændig korrekt, at brugbarheden af Eksperten falder dramatisk, når mailsystemet ikke virker. Derfra og til at føre sin stomi direkte ned i keyboardet er til gengæld meget langt.

Om et dysfunktionelt mailsystem er til større skade for Eksperten end en dysfunktionel, pubertær bruger, er jeg dog langtfra sikker på!

/mvh
</bole>
Avatar billede off-line Nybegynder
30. august 2009 - 16:01 #9
"vulgaritet" hvor har du den fra ?

Fra dit vulgære indlæg selvfølgelig. Men ok, hvis du stadig er i
puberteten, så er det måske morsomt for dig.
Men det skulle man gerne vokse fra, når man bliver voksen.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 16:08 #10
Hold da kæft... zips den var jeg ikke klar over *gyseligt*

Den bliver straks lukket.

Ja man godt snakke pænt, men lidt humør skader vel ikke og hvis nogen føler sig stødt over mine indlæg, er det vel deres sag.
Avatar billede olebole Juniormester
30. august 2009 - 16:13 #11
Nu er det foreløbig en sag mellem dig og Admin! og nej, der tager du helt og aldeles fejl. Grundreglen for al kommunikation er, at afsenderen har det fulde ansvar!

Hvis du klarer dig bedre med humor, er det da ikke spor for tidligt, du giver et eksempel!
Avatar billede showsource Seniormester
30. august 2009 - 16:19 #12
Nu skrev jape44 jo "(en vis humor er indlagt)" til sidst.
Så skal han bare lære at formulere humoren i ordene i stedet for. :O)

Men hvis man har oprettet et spm. eller smidt en "super kommentar" er det sgu lidt trist at der ingen mails kommer.

Og her kunne jeg godt tænke mig at man kun får en mail pr. spm. hvis man ikke er logget ind her på siden.
Så der kan evt. være nyere indlæg efter mail'en er sendt.
Avatar billede showsource Seniormester
30. august 2009 - 16:22 #13
Så vil der jo også skulle afsendes færre mails.

Men jeg gad da godt vide hvordan mailsystemet er bygget op ?

De har lidt det samme probleme på information.dk iøvrigt.
Den side er vist nok lavet i drupal
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 16:32 #14
OleBolle:

Der er ingen sag mellem mig og Admin. Hvis du har valgt "Anmeld misbrug" skal de nok kikke denne tråd igennem og finde dine indlæg.

Hvis jeg har lyst til at oprette et indlæg, som kunne aktivere en interesse. Syntes jeg at, sprogbruget er ganske godt valgt.

Og hvor OleBolle ikke har fat i den lange ende, må jeg sige *skudermuder*
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 16:56 #15
Og vi skal da lige have OleBole Afsked-salut :_) http://www.eksperten.dk/spm/197690
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 17:14 #16
Hvor er jeg glad for, at vi har jape44, der forstår at sætte lidt sjov og gang i det hele :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
30. august 2009 - 17:19 #17
jape: vi er mange der fik nok af eksperten i sin tid men er vendt tilbage, ikke så meget fordi tingene har ændret sig, men med en anden indgangsvinkel.

Iøvrigt irriterer det mig heller ikke mht. de manglende mails, men jeg synes det er for dårligt, at et site som eksperten ikke har en, der lige får det fixet istedet for at der skal ventes til mandag.
Avatar billede Nyvalby Nybegynder
30. august 2009 - 17:21 #18
Tak for henvisningen til OleBole linket. Han fik sandelig skrevet
mange rigtige ting der. Ikke mindst når han skriver om Eksperten:
"Brugerantallet boomede, men desværre trak det en stor flok mindre heldige typer med."

Desuden fandt jeg ud af noget helt andet. Der er en bruger, som
kalder sig "offline" uden bindestreg. Det kan give årsg til
forvikling med off-line. Det må jeg have admin til at se på.
Jeg tager meget gerne mit gamle bruger navn (jasveg) tilbage.
Avatar billede Nyvalby Nybegynder
30. august 2009 - 17:24 #19
Ovenstående er skrevet hos min genbo, som lige er kommer på
eksperten. Derfor hans brugernavn. Jeg gad ikke rende ind til mig
selv for at skrive.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 17:27 #20
samsonjes: Bare vent :-)

riversen: Eksperten er god nok, og der er en masse unge drenge som kæmper en krig. Men vi skal vil presse dem til det yderste :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 17:33 #21
Nyvalby: OleBolle har ikke trukket en skid, men bare været her mange år.
Avatar billede Nyvalby Nybegynder
30. august 2009 - 17:42 #22
Nu siger point ikke altid så meget, men når en bruger har
205 point, så vidner det nu alligevel om stor succes med
at hjælpe med de rigtige svar.
off-line
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2009 - 18:18 #23
Øhhh???
Avatar billede off-line Nybegynder
30. august 2009 - 18:37 #24
Tilbage i hulen. Fejl rettes. 205.000 skulle der have stået.
Så OleBole kan ikke helt frakendes talenter:)
Avatar billede olebole Juniormester
30. august 2009 - 22:51 #25
jape44 >> Når enkeltpersoner opfører sig som skvaddernakker, kalder jeg dem skvaddernakker. Det kan du sagtens finde eksempler på - ikke mindst, når du søger 71/2 år tilbage og i en fuldstændig anden kontekst.

Forskellen er, at du kaster om dig med pubertære gloser og tværer bleen ud over folks skærm i generel frustration. Der er ingen grund til at bande og svovle, når noget i Ekspertens system bryder ned, og du ikke får dine mails som ventet. Det virker næppe mere seriøst eller overbevisende, at du nedkalder 'død og helvede' over nogen.

Ja, det er hamrende irriterende, at mailsystemet ikke fungerer. Det er vi alle sammen enige om. Der er nok heller ikke den store uenighed om, at din sprogbrug er barnagtig og vulgær.

Hvis du opfatter din spørgsmålstekst som værende humoristisk, tror jeg godt, du kan slå evt. standup drømme ud af hovedet  ;o)

Jeg har været bruger på Eksperten 6-7 gange så længe som du. I de kategorier, jeg oftest frekventerer, ser man dig så at sige aldrig. Der er ikke ret meget, der interesserer mig mindre end, hvad du måtte mene om, hvad jeg har trukket.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
31. august 2009 - 14:17 #26
Så så husk at tale pænt :-)

Lidt opdatering om de irriterende mail-problemer: http://www.eksperten.dk/blog/18
Avatar billede off-line Nybegynder
31. august 2009 - 16:47 #27
Der er desværre også andre problemer. Har lige talt med brugeren
"newcommer" som jeg kender privat. Han prøvede forleden dag at
skifte sin yahoo mail adresse, og nu kan han ikke mere komme på
Eksperten, hverken med den nye eller den gamle.

Jeg har selv haft samme oplevelse og måtte have hjælp fra
Eksperten, som fortalte, at jeg var deaktiveret men blev aktiveret
igen.
Så man skal altså passe på med at skifte mail adresse.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2009 - 17:15 #28
jape44 >> olebole har 180.648,46 Tjente point og du har 6.564,00 Tjente point
Tjente point handler ikke om hvor længe man har været her, men om hvor mange man har tjent ved at hjælpe.

Kan du se pointen? Ellers trænger du godt nok til briller.  :-)
Avatar billede olebole Juniormester
06. september 2009 - 17:34 #29
- og med dit foreløbige tempo vil du ikke være over 46.000, når du har været her så længe, som jeg  =)
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2009 - 05:15 #30
Næ næ! Jens vejmand, den holder ikke i byretten:

"Som bruger på Eksperten, får du dagligt 5 point."

olebolde har været medlem i ca. 10 år = 17800 gratis points, men ok han må jo have tjent de andre.

Og forklar mig lige hvordan olebole er sprunget fra 180.648,46 points til 205.696 points i løbet af 30 minuter?

Jeg har ikke set ham svare på noget som helst i den periode.

Jeg kunne have været langt ud over mine 6.564,00 points hvis ikke jeg delte ud af dem så rundhåndet. så mit tempo er fint nok olebole.

Men når man kun har stillet 60 spørgsmål over 10 år er det vel begrænset, hvor mange points man kan tildele/miste.

Men hatten af for olebole, han har da fået et accepteret svar på ca. 4000 spørgsmål.

Mit oprindelige indlæg, var ment som et wakeup call og ikke som en fornærmelse, men når jeg så skal sidestilles med skvaddernakker, bleer og pubertet fra olebole, får vedkommende tilbage af samme mønt - måske i et lidt mere voksent sprogbrug.

Men som lars_pcworld siger "Tal pænt"

Typisk for de "tunge" drenge at puste sig op i forum, hvor de har været i mange år og slå ned på de nye som lige har en anden indfaldsvinkel.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2009 - 06:39 #31
jape44 >> Du vrøvler, men det ved du sikkert godt.  :-)

Her kan du se olebole's point regnskab.

Hvor du får dette fra: Og forklar mig lige hvordan olebole er sprunget fra 180.648,46 points til 205.696 points i løbet af 30 minuter? ja, det ved jeg ikke, men jeg ved det er noget vrøvl.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2009 - 06:40 #32
Ups, link til olebole's point regnskab: http://www.eksperten.dk/profil/regnskab/olebole
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2009 - 06:54 #33
Og så, ikke fordi det betyder noget, bare for at dit forkerte udsagn ikke skal stå uimodsagt:

Til dato har du i gennemsnit tjent 11,42 point per dag.
Til dato har olebole i gennemsnit tjent 50,48 point per dag.

Det har intet at gøre med hvor længe man har været her, eller hvor mange spørgsmål man selv har stillet.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2009 - 07:01 #34
vrøvl eller ej, du skrev: jape44 >> olebole har 180.648,46 og 30 minutter efter svarede olebole med: (205.696 point)  så det er vist dig som ikke kan.

Jeg har har set oleboles regnskab og det er helt fint, fred være med det.

Men han skal ikke "bemærke" mine indlæg på denne nedladende måde.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2009 - 08:26 #35
Hold nu op, jape44, du ved jo godt det ikke passer det du skriver.
Jeg skrev: olebole har 180.648,46 Tjente point, hvilket er noget ganske andet.

Husk, det er ingen skam at tage fejl, men ikke at ville indrømme det, er meget værre. :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2009 - 08:44 #36
Jo jeg tager fejl og du har ret vejmand, jeg skammer mig *snøft* Men du har ret. Havde ikke lige gennemskuet det med Tjente points. Men lad mig nu lige give en undskyldning til olebole og takke ham for en imponerende indsats i de forums han nu optræder. Og lad os så få lukket for denne tråd :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2009 - 21:52 #37
Jeg takker for 0 point. :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2009 - 22:18 #38
Hævnen er sød :-)