Avatar billede Slettet bruger
27. august 2009 - 03:32 Der er 3 kommentarer

Adgangskontrol.

Jeg skal have adgangskontrol på mit site således sider ikke kan tilgås på anden måde end gennem et login.
Det vil sige at http://www.skjult.dk/skjult/skjultNr1.html ikke skal resulterer i siden vises!

Det kan gøres via .htaccess. Men her er der så adgang til alle beskyttede sider.
Det som jeg ønsker er:

Login til...
Brugernavn
Adgangskode

Jeg forestiller mig det med en access database.

Der er nogle besvarede spørgsmål ang. adgangskontrol med .asp.
Men ikke lige dette og de er mange år gamle.
Nogen som har en link eller kode?
/tom
Avatar billede keysersoze Guru
27. august 2009 - 07:35 #1
Avatar billede keysersoze Guru
27. august 2009 - 07:37 #2
htaccess er til PHP og du spørger omkring ASP men dit link er HTML - de ting passer ikke sammen, du må finde én samlet teknologi.

ASP er et gammelt/forældet sprog så derfor er de ting du vil finde mange år gamle - men det gør dem dog ikke mere forkert.
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2009 - 11:21 #3
lukketid?