Avatar billede skalle Novice
12. juli 2001 - 04:44 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Gratis Skak - bøger på nettet?

Hej allesammen jeg kunne enormt godt bruge en lærebog i skak..... hvis nogen skulle vide noget herom så blir jeg mægtig glad for henvendelser......
Avatar billede 7th Praktikant
12. juli 2001 - 07:00 #1
Avatar billede 7th Praktikant
12. juli 2001 - 07:01 #2
Hvis du mangler en af prøve dine færdigheder af, står jeg til rådighed hehe ;)
Hos TV2.dk kan man spille online mod hinanden...
Avatar billede 7th Praktikant
12. juli 2001 - 07:02 #3
...mangler en til at afprøve dine færdigheder...
Avatar billede francke Nybegynder
12. juli 2001 - 08:18 #4
7th> Spiller gerne mod dig senere! Hvad skal der bruges af oplysninger for at vi kan kontakte hinanden??
Avatar billede 7th Praktikant
12. juli 2001 - 19:01 #5
Vi skal bare være online på samme tidspunkt.
Hvis vi skal spille om ratingpoints, skal du være oprettet som ping bruger hos tv2, eller kan man også logge ind i gæsterummet og spille anonymt. Mit brugernavn er iøvrigt Brotha.
Avatar billede francke Nybegynder
12. juli 2001 - 21:06 #6
Jeg er online hele dagen! Kigger lige ind og hvis der ikke er nogen som der har taget navnet vil jeg kalde mig francke! ;)
Avatar billede francke Nybegynder
12. juli 2001 - 21:21 #7
det blev francke1
Avatar billede 7th Praktikant
12. juli 2001 - 22:33 #8
Oki, er på nettet hele natten...
Godt nok lidt lang tid siden jeg har spillet, men det skulle helst ikke gøre nogen forskel alligevel.
Avatar billede francke Nybegynder
13. juli 2001 - 05:46 #9
Messenger:  perfh@hotmail.com! ;)
Avatar billede 7th Praktikant
15. juli 2001 - 09:03 #10
Jeg er klar på et parti senere på dagen. Skal lige først ha mig en lille lur ;)
Avatar billede 7th Praktikant
16. juli 2001 - 00:29 #11
Ok, indrømmer...
Jeg var inde at afprøve formen igår og den var skam fin ;)
Det fik du hvis at mærke hehe...Bedre held næste gang.
Avatar billede skalle Novice
16. juli 2001 - 02:02 #12
Jeg tager denne ligegyldige chat, som dette spørgsmål har skabt, som værende tegn på at ingen har været i stand til at svare.
7th du får dog et point for dine link til skakregler. Tilykke du har vundet.... hurra hurra!!!
Avatar billede skalle Novice
16. juli 2001 - 02:03 #13
Nå det fik du alligevel ikke, jeg styre ikke med hensyn til computer... sorry boyzz
Avatar billede 7th Praktikant
16. juli 2001 - 03:21 #14
Når du opretter et sps under søgemaskiner, så går man ud fra at det er links du er ude efter...
Du skriver selv bøger på nettet, hvilket også nemt kan forstås som artikler, tutorials eller whatever om begynderskak. Og lærebog/skakregler fra bunden af er i min verden det samme...
Avatar billede skalle Novice
16. juli 2001 - 05:25 #15
ok, det er det dog ikke for mig, men hver man sin fetisch. Ha det godt 7th :)
Avatar billede francke Nybegynder
16. juli 2001 - 05:45 #16
Vi havde nok været mere seriøse,hvis du ikke havde været så længe om at kommentere svarerne! Havde du lagt spm. i en anden kategori eller afvist 7th\'s svar tidligere havde han nok fundet et andet svar!!
Avatar billede 7th Praktikant
16. juli 2001 - 05:46 #17
Indrømmer der gik lidt meget chat i den, men da der ingen tilbagemeldinger kom, gik jeg ud fra de links var ok. Men her er to links til skak bøger...

http://www.bogguide.dk/find_boeger_bog.asp?_UNR=1044621&brug=

http://www.bogguide.dk/find_boeger_bog.asp?_UNR=1047556&brug=