Avatar billede rosa65 Nybegynder
25. august 2009 - 23:42 Der er 3 kommentarer

Points til jape44 og

ekstern harddisk
Jeg har en eksterne harddisk. USB stik. Kørt uden problemer,  men virker så ikke. Der kommer et drev, men det spørger bare, om den skal formateres, og det skal den jo ikke. Jeg har prøvet at slette alle USB i enhedshåndtering, men det hjælper ikke. Harddisken er ok, for jeg kan se på en anden comp. at den virker, men det jeg skal bruge den til er på comp1. Hvad kan der være galt?
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 18:10:49| #1 off-line (39.772 point) Hvad står der om disken i Diskhåndtering. Står der "I orden"
"RAW" eller andet?
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 18:35:23| #2 jape44 (7.110 point)
sladrehank.dk Du skal bare tildele den et drev bogstav i diskhåndtering, jeg har selv haft samme problem engang
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 18:42:19| #3 rosa65 (2.180 point) eksistrer ikke i diskhåndtering - der er slet ingen under diskhåndtering?
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 19:02:47| #4 jape44 (7.110 point)
sladrehank.dk Prøv at sætte den til den computer som kan se den, og ændre drev bogstavet til noget andet via diskhåndtering, jeg husker ikke hvad jeg selv gjorde, men problemet opstår hvis HD er blevet tildelt et bogstav som er optaget af et andet drev
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 19:36:40| #5 Afvist svar rosa65 (2.180 point) Mange tusind tak. Det løste mit problem. Hvor er jeg lettet. Tak
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 19:37:28| #6 Afvist svar rosa65 (2.180 point) Svaret skal jo gå til dig.

Tusind, tusind tak
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 20:01:16| #7 Accepteret svar!30 point tildelt jape44 (7.110 point)
sladrehank.dk Kanont :-) Et lidt underligt problem og en lidt underlig løsning og det tog mig en krig at finde en løsning på nettet, så jeg takker for points
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 20:26:19| #8 rosa65 (2.180 point) Du burde have mange flere point. Kan man give det?
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 20:39:03| #9 jape44 (7.110 point)
sladrehank.dk Ja det kan man godt, men det behøver du ikke ;-) jeg har rigeligt og når det lykkes at ramme plet og hjælpe en anden, er det rigeligt med point´s
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 21:43:01| #10 rosa65 (2.180 point) Fortæl mig, hvoordan jeg giver dig flere.

Jeg har brugt over en hel arbejdsdag på det her - som du skrev en hel krig! Jeg laver et blad for vores landsby, og jeg har fået nerver på i dag p.g.a. det problem. Det var på den eksterne det meste lå.
synes jeg er rimelig god til det her. Jeg e ren ung pige på66 år, men det var da lige ved at tage pippet fra mig. Så fortæl mig, hvordan jeg kan give flere point.
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skrevet tir. d. 25. august 2009 kl. 21:56:40| #11 jape44 (7.110 point)
sladrehank.dk Ha ha hvor er du sød :-)

Opret et nyt spørgsmål med overskriften Points til jape44 og i teksten referer du til dette spørgsmål ved at kopiere denne tekst: "http://www.eksperten.dk/spm/884632#reply_7441562"

Så ved alle hvad det handler om og du kan så give mig ekstra points når jeg svare i det nye spørgsmål.

Venligst

Jan
Anmeld misbrug Skriv et svar | Skriv en kommentar

--------------------------------------------------------------------------------

Skriv et indlæg
Kommentar
Svar

Tilladte BB-code-tags: fed kursiv understreget link til billede
Web- og emailadresser omdannes automatisk til links
Overvåg denne tråd

Se previewOpret

--------------------------------------------------------------------------------
Velkommen rosa65
Min profil | Indlæg (8) | Overvågning | Post

rosa65
2.180 point (90 ude)
Rediger profil | Log af
Opret: Spørgsmål | Guide | Dit CV og uddannelse

--------------------------------------------------------------------------------

Seneste spørgsmålsøger efter en partner
Oprettet den 25. august 2009 kl. 22.08
eXcluzive giver 60 point for svar | Giv et svar »
ekstern harddisk
Oprettet den 25. august 2009 kl. 16.23
rosa65 giver 30 point for svar | Giv et svar »
DAB+ / DAB2
Oprettet den 25. august 2009 kl. 11.41
john_stigers giver 30 point for svar | Giv et svar »

--------------------------------------------------------------------------------
Seneste guidesRip DVDR med DVD Decrypter

17. august 2009 kl. 23.41 | Læs »
Hårdt ramt af virus

17. august 2009 kl. 11.40 | Læs »
Ie-Index database

9. august 2009 kl. 16.19 | Læs »
Windows server i netværk - server med dhcp og som...

7. august 2009 kl. 20.11 | Læs »
Få 20% på avast professional og andet fra Alwil - tip

5. august 2009 kl. 18.50 | Læs »
Se alle guides »

--------------------------------------------------------------------------------

Seneste nyhederEr mirakel-maskinerne hos Apple kørt fast?

25. august 2009 kl. 15.58 | Læs »
Google Voice-udvikler raser efter iPhone-blokering

25. august 2009 kl. 15.31 | Læs »
Test: Tastatur fra Microsoft imponerer

25. august 2009 kl. 13.01 | Læs »
Microsoft forbinder PHP og .Net via open source

25. august 2009 kl. 12.22 | Læs »
Alvorligt hul i trådløse netværk fra Cisco

25. august 2009 kl. 11.40 | Læs »
Se alle nyheder »
--------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede vejmand Juniormester
26. august 2009 - 01:23 #1
He he, for at gøre en laaaang historie kort:

Points til jape44
http://www.eksperten.dk/spm/884632
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2009 - 18:55 #2
:-) ja rosa65, du skulle kun have kopieret linket til det oprindelige spørgsmål ligesom vejmand har gjort, men nu ved du hvordan du gør næste gang og jeg takker for de ekstra points
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2009 - 19:55 #3
Meningen var god nok og hatten af for det ;)