Avatar billede w13 Novice
23. august 2009 - 20:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Top Eksperter placering

Hej Eksperter.

På det gamle Eksperten kunne man se sin point-placering, men jeg kan kun finde Top 10 over brugere med flest point.

Er der ikke længere mulighed for at se, hvor tæt på top 10, man ligger? :)

På forhånd tak!
Avatar billede mugs Novice
23. august 2009 - 20:27 #1
Nej - Der er tidligere blevet lovet mange flere TOP lister, men der er kun dem du ser.

De sidste er dog kommet til indenfor kort tid.
Avatar billede jensgram Nybegynder
23. august 2009 - 21:22 #2
Ja, kunne placeringen ikke atter fremgå på profilsiden?
Avatar billede mugs Novice
23. august 2009 - 21:28 #3
Det er muligt, og du kan da fremsætte et forslag herom.
Jeg mener ikke sådan en placering er relevant, idet man jo ikke kan sammenligne med andre.
Avatar billede jensgram Nybegynder
23. august 2009 - 21:33 #4
Nej, det har du ret i. Men man kan jo se, om det går op eller ned :)
Avatar billede w13 Novice
23. august 2009 - 23:51 #5
Ok. Tak for hjælpen. Vil du lægge et svar, som jeg kan acceptere, for statistikken?
Avatar billede jensgram Nybegynder
24. august 2009 - 06:45 #6
!