Avatar billede Messi1993 Nybegynder
18. august 2009 - 18:47 Der er 3 kommentarer

Recovery Manager - genstarte computer helt

Jeg vil gerne gøre sådan så at min computer bliver sådan som da jeg købte den altså, stort set ikke havde nogen programmer. I øjeblikket har jeg Windows 7 Ultimate, men hvordan gør jeg sådan så alle programmer jeg har på computeren og alle ting der er på computeren bliver slettet og hvordan gør jeg sådan så det bliver som helt fra starten af?

nogle der evt. kender et program til at gøre det og det skal være til windows 7 ultimate
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. august 2009 - 19:59 #1
Avatar billede newcommer Nybegynder
18. august 2009 - 20:54 #2
Hvis du kører dette lille program ryddes din HD for alle data.
http://www.killdisk.com/
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2009 - 20:49 #3
Tror du skal oprette spørgsmålet igen hvis du stadig vil have et svar...