Avatar billede serverservice Praktikant
13. august 2009 - 20:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Backup exec 12.5 SBS 2003 og fejlen med exchange - You must install the continuous protection agent cps

Jeg har testet serveren men får fejlen mht. Exchange
"You must install the continuous protection agent and the cps exchange protection agent from the cps administration console"

Så vidt jeg har fået at vide hører det med til backup exec til small business server 2003 - men jeg kan ikke se hvor eller hvordan jeg installerer det ?

Der har tidligere været installeret en version af Veritas backup exec 6 som nu er afinstalleret pga kompatibilitets problem og fejl med at tage backup af exchange online filer.

MHV Dennis
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. august 2009 - 20:29 #1
hvis du henter fra symantec er der 2 mediakit der skal downloades men begger er i samme licens

Backup Exec og CPS
Avatar billede serverservice Praktikant
13. august 2009 - 20:43 #2
ok hvordan gør jeg det og hvad hedder de ?
Avatar billede serverservice Praktikant
13. august 2009 - 20:45 #3
Det er en pakke fra min leverandør inkl. cd - Jeg har opdateret backup exec online så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre nu .

Jeg kan ikke finde CPS på den skive eller via installation options. Kan jeg registrerer min licens og så hente det et sted?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. august 2009 - 20:49 #4
når jeg får et licens bevis registrer jeg det ved symantec, og derefter downloader jeg det.
udover det kan du bare oprette dig og hente det som test, og så bruge din licens nøgle inden 60 dage
Avatar billede serverservice Praktikant
13. august 2009 - 20:54 #5
Du har vel ikke et link ?
Avatar billede serverservice Praktikant
27. august 2009 - 13:48 #7
Hej

Jeg er åbenbart ikke den eneste der har samme problem - efter jeg har sægt på google

Mange får forskellige svar fra forhandler i forhold til hos Symantec.

Symantec siger at man skal tilkøbe en licens og forhandleren siger at det følger med som standard - men jeg har prøvet den licens nøgle som er med Backup exec , men den dur ikke ...

MVH Dennis
Avatar billede serverservice Praktikant
16. september 2009 - 19:15 #8
Som jeg ser det er grunden til misforståelsen mellem leverandør og Symantec at der både er et indbygget CPS modul og et tilkøbs modul til cps server og det er ikke just indlysende at den medfølgende cdrom ikke er med licens ?
Avatar billede serverservice Praktikant
27. september 2009 - 20:11 #9
nå lukker