Avatar billede iversen_dk Nybegynder
10. august 2009 - 14:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til at scanne en stregkode.

Hej alle.

Søger et program til at scanne en streg kode med, og så få den mulighed for at kunne printe den scannede stregkode ud i X antal. Er der nogen som kender til noget som kunne minde om det så må i gerne skrive det.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
10. august 2009 - 15:08 #1
Følger lige med her :-)
Avatar billede badal Nybegynder
10. august 2009 - 15:13 #2
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål, men jeg har arbejdet en del med stregkoder.

For at læse en stregkode skal du jo bruge en stregkodelæser af en eller anden hardware.

Derefter kan der laves software der behandler stregkoden. F.eks. en applikation i .net.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
10. august 2009 - 15:16 #3
badal: findes der noget software der kan det allerede, eller kan man købe noget hardware der har en tilhørende API så man selv kan udvikle noget?
Avatar billede iversen_dk Nybegynder
10. august 2009 - 15:42 #4
Det jeg mener er om det er muligt at scanne en stregkode ind på en scanner ( PDA ) og så få den mulighed at kunne printe den indscannede stregkode ud i x antal fra ( Pdaen ) på en netværksprinter. Er fordi jeg gerne ville undgå at skulle hen til en pc for at lave stregkoden hvergang jeg skal bruge en.
Avatar billede thomaaaz Nybegynder
10. august 2009 - 18:57 #5
Hvad er det for en PDA du bruger?
Grunden til jeg spørger er at de forskellige producenter typisk har noget software, der er lavet til deres egen scan-engine.
For Motorola/Symbol devices kan man for eksempel bruge DataWedge eller ScanWedge, eller bare bruge deres API til at kode noget selv.
Avatar billede iversen_dk Nybegynder
11. august 2009 - 13:51 #6
Det er en Motorola / symbol  mc9094.

Thomaaz jeg prøver lige og se på deres datawedge.
Avatar billede iversen_dk Nybegynder
19. august 2009 - 13:58 #7
Har selv fundet en løsning gennem et firma der har med dette at gøre.