Avatar billede sth Novice
07. august 2009 - 22:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mysql på DS209 synology NAS server

Jeg har lige købt mig en DS209 synology NAS server og dne kan køre mysql :-)

er der nogen der ved hvordan ejg får forbindelse med mysql servren, hvad er brugernavn og hvad er password og hvilken adresse er den på ( min nas har 192.168.1.2 og heder //nas)

jeg vil helst slippe for at bruge phpMyAdmin jeg bruger en frontend (HeidiSQL eller mysql front)
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2009 - 22:29 #1
192.168.1.2 port 3306

for brugernavn/password check docs - hvis der ikke står noget så prøv med brugernavn og root og tomt password
Avatar billede sth Novice
09. august 2009 - 22:20 #2
kan ikke finde nogen docs og slet ikke noget ved brugernavn og password, phpMyAdmin har jeg oppe og køre men kan ikke logge ind
Avatar billede arne_v Ekspert
09. august 2009 - 23:45 #3
http://www.synology.com/enu/support/releaseNote/phpMyAdmin.php

siger:

The default username is "root", while the default password is empty (none).
Avatar billede sth Novice
10. august 2009 - 15:28 #4
Tak Arne, jeg prøver at lege md det i aften :-)
kommer du evt med et svar?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. august 2009 - 01:18 #5
gerne