Avatar billede Brincke Nybegynder
04. august 2009 - 18:51 Der er 5 kommentarer

HJÆLP!!!! Ny Bærbar (skal kunne spille Wow og cs)

Da jeg skal til at have en bærbar, vil jeg gerne have en der også kan spille. det er så der mit problem er Jeg har ikke en så stor viden om computer.. Jeg vil gerne vide om denne bærbar er god nok til det jeg skal bruge den til

Znote G15a White
15.4" WXGA (1280x800)
NVIDIA® Geforce 9650M GT 512MB
Intel® Core™ 2 Duo-processor T6500
4096MB DDR2 800MHz PC6400
250GB SATA harddisk
Zepto Zpro2 Wireless 300Mbit
DVD-RW / CD-RW SATA
Indbygget Bluetooth® 2.0
Indbygget webcam 2.0 megapixel
Indbygget digital mikrofon
Avatar billede bobske Nybegynder
05. august 2009 - 14:45 #1
Jeg er personligt ikke stor fan af Zepto, dårlig support og meget af indmaden er noget bambusmateriale. Men du skriver ikke pris, så kan ikke afgøre om det er et godt tilbud eller ej.

Specs du skriver burde sagtens kunne trække begge spil, eneste flaskehals er grafikkortet som ville være bedst tjent med minimum GF9800.
Avatar billede lhavelund Nybegynder
05. august 2009 - 20:02 #2
Som udgangspunkt vil maskinen ingen problemer have med at trække hverken World of Warcraft eller Counter-Strike. Du burde også kunne trække de lidt nyere titler uden de store problemer. :)
Avatar billede Magnus-EE Nybegynder
06. august 2009 - 09:16 #3
Nu ved jeg ikke om du har bestilt din bærbare. men hvis du vil have en kvalitets bærbar, som kan trække CS:S og WoW villedenne HP være perfekt, den skulle også gerne kunne køre de fleste af de spil der er på Steam uden noget problemer. :)

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2764947

Den har et af de bedste grafikkort fra ATI og en super god CPU. den koster 4999,- (ret biligt for så god en bærbar)

Men hvis du vil af med flere penge for en bedre pc så er der en opgradering her:

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2755289

Har 4 venner der købte den øverste computer, og alle 4 er tilfredse, de kan spille alle deres spil 100% uden lag. :)
Avatar billede Magnus-EE Nybegynder
06. august 2009 - 09:17 #4
Ups en masse stavefejl. xD
Avatar billede Magnus-EE Nybegynder
06. august 2009 - 09:27 #5
BTW, her er linket til den Zepto.

http://zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=1021&notebookid=1439

Hvis jeg skulle have den bærbare ville jeg gå ind i det der hvor man kan lave om på hardwaren og så ind i grafikkort og vælge:

NVIDIA® Geforce GT 130M 512MB GDDR3
i stedet for:
NVIDIA® Geforce 9650M GT 512MB

og så ville jeg opgradere Harddisken til en:
500GB 7200rpm Harddisk

med de opgraderinger kommer computeren nok op på 8999,- men det er også en super pc du for.
Det eneste minus ved den er at PCens ram er helt utroligt langsomme.

Håber du kan bruge al den tekst til noget. :)