Avatar billede 4specht Nybegynder
27. juli 2009 - 16:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backup af server

Jeg mangler et godt og billigt backupprogram til backup af min server. Det skal være et godt alternativ til Backup Exec og skal kunne lave backup af serveren mens der er aktive programmer. Findes det mon ikke?
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
27. juli 2009 - 22:21 #1
hvad med det indbyggede nt backup?
Avatar billede 4specht Nybegynder
27. juli 2009 - 22:31 #2
Den kan da ikke lave backup mens der bliver arbejdet på serveren eller? Kan den lave backup til tape?
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
28. juli 2009 - 09:47 #3
ja og ja
Avatar billede serverservice Praktikant
05. august 2009 - 20:09 #4
Nej det har du ret i - der findes ikke et godt alternativ til backup exec desværre.

Windows backup (også kaldet windows fuckup) laver ofte problemer og fejl og på google kan du finde utallige problemer med korrupt nt backupfil
Avatar billede serverservice Praktikant
14. august 2009 - 17:39 #5
Hej - jeg ved faktisk ikke om jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren - men der er en her der har anbefalet Genie backup efter det her spørgsmål.

http://www.genie-soft.com/products/gbmserver/eu/default.html

Det er til en lidt mindre pris kan jeg se end backup exec.