Avatar billede yuliarso Nybegynder
19. juli 2009 - 12:20 Der er 6 kommentarer

Min PC kan ikke starte, når min externe harddisk er tilsluttet med USB.

Hej...
Når min externe HDD er tilsluttet min PC, vil min PC ikke starte. Mere konkret betyder det, at når jeg prøver at starte den er der bare sort skærm. Vil gerne have min externe tilsluttet permanent.

Hjæææælp - hvad gør jeg??

Yuliarso
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
19. juli 2009 - 12:26 #1
Din computer er sat til at boote op på en usb disk, du skal ind i bios for at ændre dette, du skal trykke på "delete" under opstart, hvor du så får en blå skærm frem, hvor der evt står noget med " cmos " alt efter hvilket bundkort du har.
så går du ind i Advance bios Feat. og finder den der hedder Boot Scq eller Boot sequence.
Derinde kan du vælge 1st boot device 2 boot device og 3 boot device, måske også flere.
men der skal du ind og fjerne usb i en af disse boot devices og evt sætte den til cd drev, eller bare harddisk.
19. juli 2009 - 12:35 #2
<yuliarso>: Velkommen til...

Denne kategori er forbeholdt FEJL ved brug af eksperten.dk !!!
Er det dit problem ???

Brug venligst en mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2009 - 12:40 #3
"<yuliarso>: Velkommen til..." To års medlemsskab

http://www.eksperten.dk/profil/yuliarso
19. juli 2009 - 12:57 #4
http://www.eksperten.dk/list/deltaget/yuliarso - men har ikke tidligere deltaget/oprettet spm. ...
Avatar billede yuliarso Nybegynder
19. juli 2009 - 22:48 #5
Hej du... Havde faktisk glemt, at jeg var medlem. Jeg skal nok vælge den rette kategori næste gang jeg har et spørgsmål.

Yuliarso
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
20. juli 2009 - 10:53 #6
- var mit svar godt nok Yuliarso?