Avatar billede kasperbje Nybegynder
01. juli 2009 - 22:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Loginscript tjek om man er logget ind

Hej jeg har lavet et login system og det virker fint men når man har logget ind ryger man over på en beskyttet side hvor man derefter bliver smidt hen til login igen.

<?php
ob_start();
session_start();
if(!$SESSION['li']){header("Location: http://www.daap.wep.dk");}
ob_end_flush();
?>

sådan ser det ud det gider ikke virke
jeg giver 30 point til den der kan fixe det.
Avatar billede nemlig Professor
01. juli 2009 - 23:23 #1
Skal du ikke have afsluttet www.eksperten.dk/spm/879784?
Det er god skik, at tildele point, når et spørgsmål er løst!
Avatar billede kasperbje Nybegynder
02. juli 2009 - 07:27 #2
det blev jo ikke løst
Avatar billede nemlig Professor
02. juli 2009 - 08:20 #3
Du har da fået konkret hjælp til løsning af noget af det, du spørger om.
Det giver man normalt point for - du bestemmer selv, hvordan du vil fordele pointene.
Hvis du ikke vil tildele alle point, kan du selv svare, og bede dem, som du vil "belønne", om et svar, og du kan derefter fordele pointene mellem dig og de øvrige som har svaret.

Du kan ikke forvente, at man "gider" hjælpe dig, når du bare selv tager pointene. Det virker lidt respektløs, men handler måske mere her om manglende forståelse for sites "ånd" og principper.
Avatar billede dkfire Nybegynder
02. juli 2009 - 09:45 #4
Hvis du nu kigger i dine tidligere spørgsmål så har jeg givet dig løsningen.
Avatar billede kasperbje Nybegynder
02. juli 2009 - 15:14 #5
jamen det virkede ikke jeg har fundet noget andet og lukker derfor spørgsmålet
Avatar billede kasperbje Nybegynder
02. juli 2009 - 15:14 #6
glemte det skulle være et svar
Avatar billede nissen2630 Novice
02. juli 2009 - 16:40 #7
Løsningen er faktisk starte da han begyndte med det første spørgsmål.
Avatar billede dkfire Nybegynder
02. juli 2009 - 18:58 #8
Hvis det ikke virkede, hvorfor er det så lige du ikke skriver tilbage om at det ikke virker og hvad du har forsøgt.

Min ændring til din kode vil rette en af dine fejl.

Det er rigtig dårlig stil ikke at give lidt feedback på hjælp.