Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2009 - 21:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ClipShare Problemer med at installere det?

Hej Eksperten. Jeg sidder i et kæmpe problem. Jeg har for noget tid side købt ClipShare Pro 4.0.7 http://www.clip-share.com/ , og jeg har så sammen med min ven forsøgt og installer det på one.com webhotel. Men uden held det er så mega svært. Og jeg har ikke råd til at bruge 500 kr. på de installere det. Er der nogen her inde der måske kan hjælpe? Det ville virkelig være en redning. (:

På forhånd tak Mads. :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. juli 2009 - 22:57 #1
http://www.clip-share.com/product/requirements/ står der bl.a. om Pro: "Allowed execution of background processes with exec("binary > /dev/null &")" -det kan man ikke på one.com.

Desuden kan du ikke sætte de anbefalede tidsgrænser på one.com.

Det kræver, så vidt jeg lige kan se, en dedikeret (eller virtuel) server.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. juli 2009 - 23:01 #2
For slet ikke at tale om de ekstra programmer, der skal installeres:  Mplayer + Mencoder, Flv2tool, Libogg + Libvorbis, LAME MP3 Encode  - det kan man heller ikke på one.com
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2009 - 23:09 #3
Kender du nogen Servers hvor man kan bruge det?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. juli 2009 - 23:33 #4
Hvis du får en "rå" server, kan du jo installere hvad som helst, og sætte dine egne grænser - men jeg kan ikke rådgive, for jeg kender slet ikke markedet. Men jeg vil godt vædde et stykke saltlakrids på at det bliver dyrere end hos one.com ...
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2013 - 22:14 #5
Lukket