Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2009 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VBA - excel

Hej

Jeg håber, at jeg er havnet i den rigtige kategori - ellers må I lige sige til....

Jeg er ny i VBA-programmering og kan ikke få følgende to funktioner til at virke:

Jeg vil ved tryk på en knap indsætte en ny fane og omdøbe denne fane til navnet på en fane, der vælges med musen plus noget mere.

Dvs.

Jeg forestiller mig en funktion der putter navnet på en fane der vælges med musen i en string.

Derefter indsættes en ny fane der omdøbes til denne string + noget mere.

Håber en gider og kan hjælpe.

På forhånd tak..
Avatar billede tjacob Juniormester
01. juli 2009 - 19:08 #1
Jamen så siger jeg til, for du er havnet i den forkerte kategori.
VBA i Excel kører ikke på NET platformen, men derimod på det "gamle" VB (6.0). Det finder du her:

http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Visual-Basic/

-Derfor kan det da godt være der er en der kan hjælpe dig her, men chancen er større i den nævnte kategori.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2009 - 20:25 #2
Hej

Jammen så siger jeg tak og tillader mig at lukke spørgsmålet, da jeg har oprettet det i den anden kategori.
Avatar billede tjacob Juniormester
02. juli 2009 - 10:35 #3
Du skal lige huske at acceptere dit svar ;)
Avatar billede tjacob Juniormester
22. september 2009 - 18:36 #4
anthonsen>> husk at acceptere dit svar.