Avatar billede drenriza Nybegynder
29. juni 2009 - 12:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Uddannelses steder.

Er der nogen der ved hvor man kan læse til datamatiker i nærheden af Køge.
Avatar billede supertekst Ekspert
29. juni 2009 - 12:54 #1
Se på www.easj.dk
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
29. juni 2009 - 12:54 #2
Datamatiker er en gymnasial uddannelse, eller det kræver en anden erhversudannelse inde for samme fag område.
http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-datamatiker - ude i højre side under "Udannelsessteder" kan du se hvilke steder der udanner datamatikere.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
29. juni 2009 - 22:16 #3
- vender du tilbage drenriza?
Avatar billede drenriza Nybegynder
01. juli 2009 - 13:40 #4
Gør jeg ikke altid det?.

Desværre bliver der ikke uddelt points. De forslag der er kommet er nogle jeg også selv har fundet google.dk.

Havde håbet på noget mere konkret som en by, skole, tlf nummer. Noget i den still.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2009 - 13:49 #5
så må du jo skrive at du har søgt på google og har fundet overstående.
Avatar billede drenriza Nybegynder
01. juli 2009 - 13:57 #6
Quote:Desværre bliver der ikke uddelt points. De forslag der er kommet er nogle jeg også selv har fundet google.dk.
EndQuote.

Syntes jeg også jeg gør.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2009 - 13:59 #7
Uddannelses steder.
Er der nogen der ved hvor man kan læse til datamatiker i nærheden af Køge.

- Der står ikke at du har søgt på google efter det.
Avatar billede drenriza Nybegynder
04. juli 2009 - 09:53 #8
Lukket.

Intet nyt, eller noget jeg ikke selv fandt