Avatar billede allan200 Nybegynder
28. juni 2009 - 16:35 Der er 4 kommentarer

Ny bærbar?

Hej Alle.

Jeg er efter tre år på handelsskolen blevet student og vil om et års tid eller lign. læse videre på en længere vidergående uddannelse som kræver gode computer faciliteter.
Derfor må det være et faktum, at jeg skal ud og finde en computer, der er egnet til skolebrug, har hurtig internet adgang, holder i land tid og, som selvfølgelig er pengene værd.
Jeg er også til lidt sjov, derfor må den også kunne trække nogle spil, jeg ved godt bærbar ikke er de mest optimale til spilbrug, men et okay grafikkort ville ikke gøre noget.
Jeg har ca. 6.000,- til rådighed og vil derfor sætte stor pris på et bud eller flere fra jer eksperter.

På forhånd tak
Allan
Avatar billede drenriza Nybegynder
28. juni 2009 - 23:17 #1
hvor meget må den max veje? er det lige gyldigt.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
30. juni 2009 - 13:22 #2
Kære Allan, har du noget særligt mærke du har det godt med? - evt størrelse på skærmen.
og hvilke spil er der tale om?

Mvh
Mathias Due
Avatar billede allan200 Nybegynder
03. juli 2009 - 22:08 #3
Hej undskyld jeg først vender tilbage nu, har været en uge på ferie.
Mærket er ligemeget men jeg vil selvfølgelig gerne have en forholdsvis stor skærm og en lille vægt. Men jeg er ikke så meget inde i tingene, så håber i kan komme med nogle god bud, alt tages imod med kyshånd.

På forhånd tak
Allan
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
12. august 2009 - 14:12 #4