Avatar billede konder Nybegynder
28. juni 2009 - 12:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

editPlus eksperter

Hej eksperter. Er der nogen af jer der benytter EditPlus og som kan fortælle mig om det er muligt at redigere i "startsiden". Således at jeg kan bestemme hvad der skal stå i Head på alle siderne. Og ikke skal skrive det ind hver gang?
Avatar billede snowball Novice
28. juni 2009 - 12:58 #1
Jeg går ud fra, at du mener den template du får frem når du klikker File -> New -> HTML page.

I så fald kan du redigere i filen "template.html" som ligger i EditPlus folderen under Application data i din Windows profil.

I Vista ligger den under "C:\Users\<brugernavn>\AppData\Roaming\EditPlus 3"

I XP må det være noget i stil med "C:\Documents and Settings\<brugernavn>\Application Data\Editplus"
Avatar billede snowball Novice
28. juni 2009 - 13:02 #2
En anden måde at finde den på er at vælge Tools -> Preferences -> Files -> Templates. Klik på HTML og derefter på "Load" knappen. Luk Preferences vindues og lav de ændringer i template'en som du ønsker. Gem til sidst filen - så er din HTML template også opdateret :)
Avatar billede konder Nybegynder
28. juni 2009 - 13:08 #3
Det forvirre godtnok -jeg har dette :
[Opions]
Workspace Path=C:\AppServ\www\sofie
FtpCheck=0
Disconnect=0
Show hidden=0
Timeout=1
Maximize=1
Cliptext Window=44
Wrap find=1
[Keystroke Recordings]
0=
1=
2=
3=
4=
5=
6=
7=
8=
9=
Avatar billede konder Nybegynder
28. juni 2009 - 13:27 #4
Tusind tak for hjælpen. Med lidt lodder og trisser lykkedes det for mig. Jeg osse kun edtiplus 2.
Avatar billede snowball Novice
28. juni 2009 - 13:34 #5
OK, godt. Mit er skrevet ud fra version 3.

Tak for point :)