Avatar billede knagen7100 Novice
22. juni 2009 - 10:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indbakke i outlook 2003

Jeg har forsøgt på at oprette en ny mail til en exchange server. I den fornbindelse er alle mine gamle mails fra min gamle POP3 konto forsvundet fra Outlook 2003. Hvor finder jeg indbakken på c drevet?
Avatar billede stroyer Nybegynder
22. juni 2009 - 10:51 #1
Du skal først ind i kontrolpanel og i mappeindstillinger fanebladet vis, der finder du skulte filer og mapper, der markerer du i, vis skjulte filer og mapper, og så ok til det.

Så H klik på start gå i stifinder, documents and settings, ned til mappen dit navn, mappen lokale indstillinger, mappen application data, mappen identities og sidste mappe er outlook ekspress, der er alt din post inde.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2009 - 11:13 #2
stroyer >> Det er ikke korrekt, det du skriver.
Det gælder, hvis det drejer sig om Outlook Express.
Når det, som her, drejer sig om Outlook, ligger alle mapper og mails i en .pst fil, som findes her:

C:\Documents and Settings\*Brugernavn*\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
Avatar billede knagen7100 Novice
22. juni 2009 - 11:16 #3
Jeg bruger ikke outlook ekspress, men Outlook.
Avatar billede stroyer Nybegynder
22. juni 2009 - 11:31 #4
Ja det var en læsefejl fra min side,gælder selvfølgelig som vejmand skriver kun for Outlook express.
Avatar billede knagen7100 Novice
22. juni 2009 - 11:33 #5
Tak for hjælpen.

vejmand, smid et svar og der er point.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2009 - 11:39 #6
Velbekomme, svar kommer her.  :-)