Avatar billede henril82 Nybegynder
14. juni 2009 - 07:57 Der er 4 kommentarer

døre

hej jeg har nogle døre som deer er huller i. og vil spørge om der var noget jeg kunne bruge til at ordne det?
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juni 2009 - 08:30 #1
Velkommen til Eksperten.

Jeg tror du har slået rekorden herinde, for det første er dette forum et IT-forum, for det andet er denne kategori beregnet til spørgsmål om fejl på selve www.eksperten.dk , nå det får du ikke lavet din dør af. ;-)

Du kan købe plastisk træ i et byggemarked, vælg en farve der passer og følg vejledningen.

Ellers vil jeg foreså at du spørger på www.kandu.dk
14. juni 2009 - 11:13 #2
*G* ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juni 2009 - 21:24 #3
Fri debat er jo ikke til IT, så den kan med fordel bruges..
20. juni 2009 - 21:44 #4
... men vi hører/læser nok ikke mere fra <henril82> ?