Avatar billede bodyguard Nybegynder
07. juni 2009 - 17:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mindre billede skal gøre "pænere"

Hejsa eksperter,

Jeg har brug for nogle minutters hjælp fra en med lidt grafisk kunnen.

Jeg har dette billede:
http://www.rescue-group.dk/images/check.gif
Det er en stafering i hvis med gennemsigtig baggrund. Stafferingerne er desværre ikke helt lige om man vil og det er her jeg håber at en af jer kan være behjælpelige...

Hvis det er muligt så opretter jeg et ekstra spørgsmål hvor jeg gerne vil have lavet det samme billede med denne effekt:
http://www.brand.kk.dk/design/graphic/02_menu_after_on.gif

Og til sidst vil jeg gerne have lavet stafferingen i sort og lidt større til bund footer på brevpapir :)

Håber virkelig nogen kan/vil hjælpe...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
07. juni 2009 - 20:02 #1
Jeg har åbnet din check.gif i Photoshop - men fatter desværre ikke hvad du mener - kan ikke se noget i filen.

Prøv at forklare det med andre ord  ;-)
Avatar billede bodyguard Nybegynder
07. juni 2009 - 20:08 #2
Hej Fotograf,

Hvis du kigger på:
http://www.rescue-group.dk/dokumenter.asp

Så kan du se de stafferingerne under menuen og i bunden af siden...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
07. juni 2009 - 20:17 #3
OK ....fatter noget af det nu - men hvor er det, at det ikke er helt lige ???
Avatar billede bodyguard Nybegynder
07. juni 2009 - 20:21 #4
Det er selve stafferingerne de er "grumsede" og ikke i samme størrelse... Så der mangler en slags finish...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
07. juni 2009 - 20:40 #5
Avatar billede bodyguard Nybegynder
07. juni 2009 - 20:47 #6
Det ser umiddelbart fint ud, kunne du evt også lave med den effekt?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
07. juni 2009 - 20:51 #7
...det bliver tidlihst i morgen eftermiddag  ;-)
Avatar billede bodyguard Nybegynder
08. juni 2009 - 11:23 #8
Super det ser jeg frem til...
Avatar billede bodyguard Nybegynder
15. juni 2009 - 13:07 #9
Hej Fotograf,

Noget nyt?
Avatar billede bodyguard Nybegynder
22. juni 2009 - 14:14 #10
Hmm :|
Avatar billede bodyguard Nybegynder
31. august 2009 - 20:18 #11
Afventer stadig...
Avatar billede bodyguard Nybegynder
31. august 2009 - 22:01 #12
LUKKET!