Avatar billede enellerandenkageto Nybegynder
02. juni 2009 - 11:32 Der er 5 kommentarer

stavekontrol virker ikke

HEj

jeg kan ikke få mit stavekontrol til at virke ordentligt. I word har jeg sat den til Dansk men den finder ikke nogen fejl feks ville den ikke understrege askjdaklsjf med rød. hvad er der galt??

tak!
Avatar billede tjp Mester
02. juni 2009 - 12:35 #1
Finder den det hvis du trykker F7?
Avatar billede tjp Mester
02. juni 2009 - 12:37 #2
I så fald skal du slå 'Løbende stavekontrol' til under 'Indstillinger...'
Avatar billede enellerandenkageto Nybegynder
02. juni 2009 - 12:56 #3
den siger noget med at geninstallere Proofing Tools eller sådan noget... men hvad er det?
Avatar billede tjp Mester
02. juni 2009 - 14:13 #4
Måske er der hjælp at hente her:
http://office.microsoft.com/en-us/ork2003/HA011402181033.aspx

Kan den lave stavekontrol på engelsk?
Avatar billede chrellebo Nybegynder
30. august 2010 - 11:13 #5
Ved godt denne er lidt gammel, men har selv lige rodet med dette problem. Du går ind i funktioner og så sprog, så angiv sprog. Her har du mulighed for at sætte hak ved kontroller ikke stavning eller gramatik, den skal slås fra. I mit tilfælde var det slået til :)og nu virker det igen!