Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2009 - 23:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Anmodning og fjernelse af tekst i post

Hej admins,

I følgende post dummede jeg mig ved at skrive min email direkte:
http://www.eksperten.dk/spm/814457
Da jeg nu er i færd med at rydde det store Internet for samtlige instanser af emailadressen og kun mangler siden på det givne link, ville jeg være meget glad, hvis I ville gøre mig en tjeneste og fjerne det.

Tak, forhåbentligt :)

Mvh
Toke Skovbo Krainert
Avatar billede nissen2630 Novice
01. juni 2009 - 23:19 #1
Det kan godt være jeg spørger dumt :-)

Men vad betyder det at ens mail adr. står i et svar ?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2009 - 23:38 #2
Crawler bots samler alle mails op som er skrevet direkte og sender derefter spam til dem. Derfor ønsker man ikke at ens e-mail ligger direkte nogle steder.
Avatar billede nissen2630 Novice
02. juni 2009 - 02:41 #3
okay..Nice to know

Her er det allerede for sent oplyser den på flere sider :-(

Har trods alt ikke fået nogen spam mails endnu.De bliver sikkert filtreret fra hos udbyderen
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2009 - 08:40 #4
Jeps, jeg har nemlig modtaget et stigende antal spammails, så derfor ville det nok være meget godt at eliminere nogle af de mest åbenlyse kilder :)
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2009 - 12:20 #5
I det mindste er den ikke et mailto: link, men blot ren tekst.
(Ogsš kaldet et bump)
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2009 - 12:51 #6
Hmm... Denne tråd er ved at være meget gammel. Plejer admins ikke at kigge forbi en gang imellem?
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 14:51 #7
Det kan være du bliver nød til at kontakte dem direkte for at få dem til at gøre noget ved det.

Ps: Hvis man nu skrev en af deres e-mail-adresser i en kommentar, tror du så de ville reagere?
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 15:22 #8
#7
Ja, så tror jeg, de banner dig :)
Jeg har forresten anvendt "Anmeld misbrug"-funktionen for at kontakte de højere magter. Hvis ikke det hjælper, må jeg jo kontakte Eksperten direkte per mail.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 17:52 #9
Hehe, det gør de sikkert.

Nu hvor du har sendt en så direkte besked til dem håber jeg at fyrene i web-afdelingen ta'r sig sammen og får det gjort.
Avatar billede snowball Novice
10. juni 2009 - 14:35 #10
Beklager der ikke er reageret før nu - må have overset dette spørgsmål.

Men det pågældende indlæg er blevet redigeret nu sådan så email'en er fjernet. Der kan grundet caching dog gå lidt tid inden det slår helt igennem.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2009 - 14:57 #11
Takker :)
Nu er samtlige instanser af [jeg skulle faktisk lige til at skrive min email her] fjernet fra teh interwebs. Googles caching må tiden rode bod på!
Avatar billede snowball Novice
10. juni 2009 - 15:10 #12
Ja, Google er vi ikke herre over ;)

Husk venligst at acceptere svaret så spørgsmålet bliver lukket.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2009 - 15:17 #13
Done.