Avatar billede christofferbuchholz Nybegynder
26. maj 2009 - 08:23 Der er 1 kommentar

DOMDocument og metadata

Hej,

jeg har med stor glæde benyttet mig af php's DOMDocument til at indeksere og manipulere feeds(rss1/2, atom ...), men jeg er løbet ind i et problem med noget metadata.

I det feed jeg prøvet at fetche data fra, er der et tag lignenden <media:content url=".." />, men jeg kan ikke finde ud af hvordan f* jeg går rigtigt til det element så jeg kan få indholdet af url-attributen.

Jeg har gjort noget der lignende det følgende - det virker bare ikke og jeg får bare fejlen "Fatal error: Call to a member function getAttribute() on a non-object in /h...t.php on line 7".

http://paste2.org/p/225730
Avatar billede christofferbuchholz Nybegynder
27. maj 2009 - 10:28 #1
Det kan da ikke passe at der ingen er, der kan kaste lys over dette problem?