Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
21. maj 2009 - 19:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Findes der et Online-o-meter???

Har vigende online fra min Stofaopkobling. Så er man på - så er man ikke.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se hvor tit jeg er koblet af. Findes der et program der kan holde øje med det. Gerne eet med angivelse af timer og minutter så man ikke selv skal til at tælle på en graf.

Anyone??
Avatar billede thomasfricke Juniormester
21. maj 2009 - 19:46 #1
Fandt dette program, kender det ikke. Men ligner noget du kunne bruge, det er dog en gratis PRØVE version i 30 dage...
Avatar billede thomasfricke Juniormester
21. maj 2009 - 19:47 #2
Avatar billede mchlbk Praktikant
21. maj 2009 - 19:57 #3
Tror mere du kan bruge et program som IsItUp.

Der står lidt om det her: http://www2.tarosoft.com:8080/faqs/how_do_you_monitor_ISP.htm
Avatar billede thomasfricke Juniormester
21. maj 2009 - 20:57 #4
mchlbk: Ja, det er nok bedre...
Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
25. maj 2009 - 22:48 #5
Hmmm - jeg kiggede mest på den sidste som i anbefalede. Som jeg ser det holder den øje med min ISP.

Mit problem er egentlig at det er modemet/signalet den er gal med. Jeg tror ikke at Stofa har meget nedetid :o)

Kan I gennemskue om det sidste program kan bruges til at holde øje med om mit modem går offline (ved at indtaste mit IPnummer?)
Avatar billede jesperfrehr Nybegynder
26. maj 2009 - 21:43 #6
OK - denneher var bedst
Skriv et svar - så du kan få dine points