Avatar billede haverslev Novice
20. maj 2009 - 11:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Eksperten Guide/FAQ

Hvornår kommer der en guide / FAQ i generel brug af den "nye" Eksperten ??
Man har åbenbart ikke så travl med at hjælpe og vejlede nye brugere - det er åbenbart mere vigtigt med f.eks et "POST" system.

Som en spørger så rigtigt skriver:
og hvor står det så - det med hvordan points tildeles? - jeg kan skrive et svar - eller skrive en kommentar - endog anmelde et misbrug - men hvor finder jeg en guide/vejledning i at gebærde sig på sitet?

- jeg troede "Eksperten" var et sted hvor den kloge hjalp den mindre kloge (men det er selvfølgeligt også naivt)!

- hvad bruges så alle de rare og eftertragtede points så til - hvor er forklaringen på det? Der er altså nogen der ikke er født med den viden!

http://www.eksperten.dk/spm/850670#reply_7389619
20. maj 2009 - 11:32 #1
*ENIG*
Avatar billede snowball Novice
20. maj 2009 - 12:12 #2
http://expfaq.dk kan stadig bruges selvom den ikke er tilpasset den nye version. De grundlæggende ting mht. opførsel og hvad man skal gøre for at afslutte et spørgsmål har jo ikke ændret sig.

Men jeg er dog enig i, at "Info" menuen efterhånden snart må stå øverst på ToDo listen så vi kan få et direkte link til regler, kontakt information og FAQ.
Avatar billede f-arn Guru
20. maj 2009 - 12:16 #3
Jeg forstår heller ikke den måde "Eksperten" har prioriteret opbygningen af det "nye Eksperten" på.
Avatar billede haverslev Novice
20. maj 2009 - 12:31 #4
snowball, jo jo, men der er jo alligevel ændret i f.eks acceptere svar måden, samt den gode lars skrev også i et andet eksperten spørgsmål, da den "nye" eksperten var et par dage gammel - at han var igang med faq osv.
Der må være MEGET der skal skrives om så :)
Avatar billede haverslev Novice
26. maj 2009 - 12:31 #5
Hvorlangt er man kommet på den "To Do" liste"??

Synes nemlig ikke der sker en hel masse på det område.
Avatar billede haverslev Novice
26. maj 2009 - 12:57 #6
Avatar billede snowball Novice
26. maj 2009 - 13:50 #7
Jeg har ikke en opdateret liste, men der er netop blevet lavet lidt om på prioriteringen sådan så de mere synlige ting for jer brugere i en periode bliver prioriteret højere end de mere "usynlige" opgaver.

Det omfatter bl.a. at en række småfejl rettes hist og her.
Avatar billede haverslev Novice
26. maj 2009 - 21:05 #8
Tja, se blot her
#2
http://www.eksperten.dk/spm/862145

Sååå det prioteres vist ikke ret højt hos de herre.
Avatar billede haverslev Novice
18. august 2010 - 11:53 #9
!