Avatar billede patrickbeck Nybegynder
15. maj 2009 - 10:21 Der er 1 løsning

hente brugers emails

jeg ved en lille smulge om asp men asp.net er jeg hel ny i.

men jeg har et email system hvor jeg gerne ville have at som admin jeg kan gaa ind og hente en brugers email.

lige nu bruger jeg

<%
Dim strLoginFormAction As String = Request.ServerVariables("SCRIPT_NAME") & "?" & Request.QueryString.ToString()

Dim strAdminLink As String = ""
If Session("adminlive") = "damslund" Then
    strAdminLink = "&nbsp;&nbsp;&nbsp;<a href=/admin>Admin</a>"
End If
%>

og taenkte at jeg kunne tilfoje et eller andet til dette saa det giver mig mulighed for ved at gaa ind paa deres profil og hvis jeg saa er logget ind som admin ville der saa komme et link til brugers email box..

jeg ved ikke om det er en good losning og om der er nogle sikkerheds huller i det.
Avatar billede patrickbeck Nybegynder
16. maj 2009 - 09:50 #1
lukker denne traad