Avatar billede leho Nybegynder
08. juli 2001 - 17:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse på Google

Jeg har i flere måneder prøvet at få Google til at medtage min hjemmeside http://www.danmarks-samfundet.dk/aalborg (Jeg har tilmeldt den).
Den er endnu ikke medtaget, og jeg har prøvet at sende en mail til Google, dette dog uden resultat.
Siden er medtaget på stort set alle andre søgemaskiner.
Jeg har tidliger fået et forslag om at tilgå Google fra min side, hvilket jeg har gjort tit, uden resultat.
Andre forslag / løsninger?????
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2001 - 18:07 #1
Du må åbenbart gøre for meget, jeg har intet gjort, men aligevel findes www.mulle.adsl.dk hvis du søger på mulle.adsl http://www.google.com/search?q=mulle.adsl&btnG=Google-s%F8gning&hl=da&lr=
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2001 - 18:08 #2
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2001 - 18:08 #3
Jo det er da den samme, første hit endda, så du er da med ;o)
Avatar billede leho Nybegynder
08. juli 2001 - 19:46 #4
Ja, nu du \'siger\' det, kan jeg godt se det.
Jeg har dog ikke lige søgt på \"danmarks-samfundet\"
men på nogle af mine Keywords, som er: Dannebrog, Flag, Valdemarsdag, Flagsang, Fanemarch, Fane, Danmarkssamfundet.
Disse er indsat i default.htm, som metatags.
Jeg har eks. vis lige prøvet at søge på: \"dannebrog +valdemarsdag\", her kommer den godt nok frem son nyt på Yahoo, men ikke med direkte link til min egen side. Gør jeg noget forkert???? :)
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2001 - 19:56 #5
Det lyder da rigtig nok, det du har gjort.
Avatar billede jens Nybegynder
08. juli 2001 - 23:06 #6
Prøv at arbejde med dine NOFRAME . smid noget tekst ind der.

Meta-tags giver ikke noget overhovedet - og slet ikke på google. Google bruger også linkpopularitet i deres relevansmåling. Jeg har lige kørt din url igennem google og det ser ikke ud som om der er andre der linker til dig.

Altså skal du have noget tekst i dine noframe, sørge for at der er nogle der linker til din hjemmeside ( og de skal også være i googles index ) - det bedste ville være hvis du kunne undgå frames ( søgemaskiner kan ikke rigtig finde ud af dem )

Man kan også gøre mange andre ting - men det er en laaaang historie.

Hilsen
Jens
Avatar billede leho Nybegynder
09. juli 2001 - 00:12 #7
Tak for tippet.
Mener du dermed, at den tekst jeg \'smider\' i No Frames, vil Google så bruge som søgeord, i stedet for mine metatags????

Hilsen

Leif