Avatar billede sevelsted Nybegynder
12. maj 2009 - 20:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Design af logo

Hej Eksperter

Jeg er ude efter noget inspiration til et logo design.

Logoet skal indeholde teksten "aditup" jeg har forestillet mig noget med en + (ad) og en pil op (up) eller noget...

Jeg håber der er nogle kreative personer derude, som vil hjælpe mig igang.

Jeg honorerer selvfølgelig gode point for arbejdet :-)
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. maj 2009 - 04:52 #1
Hej, har du fundet ud af noget?
Er det til en hjemmeside eller hvor skal det bruges?
Avatar billede sevelsted Nybegynder
18. maj 2009 - 10:22 #2
Ja, det er til en side om at optimerer til søgemaskiner.
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. maj 2009 - 14:33 #3
Hvis jeg nu hjælper med et logo, så kan det være at jeg kun få et link i bunden af hjemmesiden eller lignende?
Avatar billede KennethDanielsen Nybegynder
19. maj 2009 - 13:31 #4
Jeg skal nok lave et forslag senere idag.. Kan du fortælle noget om stilen, eller vise et billede af sidens design, så man har noget at tilpasse logoet efter? Evt nogle værdier for firmaet?
Avatar billede sevelsted Nybegynder
19. maj 2009 - 13:59 #5
Hej Kenneth

Der er ikke noget webdesign endnu :-(

Det jeg har i tankerne, er en side om SOE (søgemaskine optimering)
Evt. som infoside til at starte med, men evt. på sigt som firma..

Navnet på sider er aditup, eller AdITup eller noget andet. AD for Ad words, it for IT op up fordi aditup frit oversat kan betyde (ligmed, samlet set, at samle op) og noget i den stil.

Derfor havde jeg også noget med et + tegn og en pil der pejer op, i tankerne...

Værdier:
- Innovation
- Troværdighed
- Se muligheder frem for begrænsninger
- Engagement er drivkraft

Håber det giver lidt klarhed...

Tino - Det med et link eller noget er evt. en mulighed :-)
Avatar billede KennethDanielsen Nybegynder
20. maj 2009 - 18:55 #6
Nu har du jo hverken givet farver, font, baggrundsfarver eller lign, så jeg har selv gået ud fra noget og prøvet mig frem.. Men her er mit første bud.. :)

http://img43.imageshack.us/img43/2343/adituplogo2.png
Avatar billede KennethDanielsen Nybegynder
22. maj 2009 - 17:50 #7
Har du ingen kommentarer til det logo jeg har lavet?..
Avatar billede sevelsted Nybegynder
25. maj 2009 - 14:04 #8
Jeg syntes det er rigtig fedt :-)
Jeg kigger lige nærmere på det i aften, og vender tilbage, men rigtigt godt bud...
Avatar billede sevelsted Nybegynder
25. maj 2009 - 21:14 #9
Jeg kunne måske godt tænke mig, at pilen ikke kom længere ned end p'et. Og evt. .dk :-)

Men syntes det er rigtig godt...
Avatar billede sevelsted Nybegynder
03. juni 2009 - 17:55 #10
Hej Kenneth,
smid et svar, du fortjæner trodsalt nogle point for det du har lavet...
Avatar billede sevelsted Nybegynder
15. juni 2009 - 22:34 #11
Lukker