Avatar billede magic-mouse Novice
11. maj 2009 - 10:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Css baggrund dækker kun halvt

Hej eksperter.

Jeps endnu et kedeligt spørgsmål om CSS.
Men på et design jeg har lavet, vil baggrunds panelet ikke helt ned.

http://testrealm.magic-mouse.dk det vises engang i mellem rigtigt i IE. men det skulle gerne virke altid på både chrome, FF, IE. (gerne safari og opera) løsningen skal jo selfølgelig være W3 valid. og den skal fungere selv hvis man kolapser de 2 vinduer på højre side.
Avatar billede webweaver Praktikant
11. maj 2009 - 20:45 #1
Snakker vi den grå baggrund eller den grønne boks eller? :)
Avatar billede magic-mouse Novice
11. maj 2009 - 21:04 #2
Det er den grå boks der er bag om content... Den grå wrapper, der dækker halvt ned.
Avatar billede webweaver Praktikant
11. maj 2009 - 21:30 #3
Det ser nu meget rigtigt ud hos mig. IE7. Den går ned til bunden af sitet, pånær den margin du har på en 5 px vil jeg skyde på.

Hvad browser sidder du selv og kigger i?
Har ikke checket FF.
Avatar billede webweaver Praktikant
11. maj 2009 - 21:40 #4
Ja okay, problemet er rimelig tydeligt i FF.
Hvad har du prøvet af løsninger?

Prøv evt. af fjerne din margin og se hvad der sker.
Eller lave en height i px istedet for % og se om det gør en forskel :)
Avatar billede magic-mouse Novice
11. maj 2009 - 21:56 #5
Jeps den virker i IE7
men ikke i IE8 FF Chrome NS Opera (har ikke testet safari)

har fjernet margin
har sat margin til % px pt. Sat tekst på og fjernet tekst. Har sat højden på content og på sidebaren.

Har prøvet så meget at jeg ikke helt kan huske det hele... incl. spørge venner og familie, men enten ved de det ikke ellers har de ikke lige tid til at kigge på det.
Avatar billede magic-mouse Novice
11. maj 2009 - 22:42 #6
Fejlen er rettet gik igennem et større redesign af området. Jeg blev enig med en del andre at den grønne bar til højre tog formeget opmærksomhed så den bliver lidt mindre, og det fixede problemet.

Men smider du et svar får du points'ne som tak for at du i det mindste gad bruge din tid :)
Avatar billede webweaver Praktikant
12. maj 2009 - 19:05 #7
Mange tak for det ihvertfald :)

Og godt at du fik det op og køre :)