Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 10:59 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

feedback på dansecur.com

feedback på dansecur.com ønskes, men nu ikke riv hovedet af mig, vel? ..;-)

Hilsen Søren (do-IT
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 10:59 #1
ww.dansecur.dk
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 11:00 #2
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2009 - 11:06 #3
Tre ting er forstyrrende, nogen  steder går teksten og billederne ind over hinanden og det er lige meget om man ser den i Firefox eller Internet Explore 7 som jeg har testet med.

Bl.a. på denne side gør den det.
http://www.dansecur.com/hjemme_og_den_store_it_krig/

Den anden ting er at side er ret lang selvom der ikke er noget på den, så der er scrollbar på alle siderne, men kun innovations siden der næste fylder indholdet ud i højden.

Så er menuens placering måske ikke helt hensigtsmæssig, men det er jo typisk et smags spørgsmål, de fleste har menuen enten i toppen eller i venstre side for nem tilgang.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. maj 2009 - 11:17 #4
En ting du burde kikke på

gå hertil

http://validator.w3.org/

tast http://www.dansecur.com

i adress feldtet

Du har 516 fejl du kan kikke på ;)

Good luck!
Avatar billede keysersoze Guru
08. maj 2009 - 11:35 #5
siden bærer i mine øjne præg af at være lavet i Word eller lignende program der ikke er beregnet til at lave hjememsider i og uden at der har været en designer ind over og det giver i mine øjne en masse rod og uhensigtsmæssigheder - og det er ikke det heldigste når det er virksomhedens ansigt udadtil det gælder. Fx er der ikke en gennemgående ensartet tekst på siderne, masser af invalid HTML, unødvendig kode der giver søgemaskinerne problemer, unødig scrollbar, enkelte meget tunge billeder osv - af gode ting kan nævnes masser af tekst men her drukner nogle af de gode informationer lidt i undskyldninger (siden er under opbygning, fax er på vej, kun midlerrtidig mail...).

så uden at der er noget der fuldstændig skræmmer mig væk så synes jeg at alle elementer - kode, design, tekst - i høj grad trænger til en finish.
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 11:44 #6
Hej med dig soze

Takl for responsen - jeg må indrømme at bemeldte side hverken i explorer, eller Firefox (har prøveet dem begge) IKKE går ïnd over hinanden??
Har du prøvet at opdatere med ctrl + F5?

Hilsen Søren
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 11:45 #7
En dfinish soze - hvad mener du helt nøjagtigt?
Avatar billede keysersoze Guru
08. maj 2009 - 11:46 #8
ikke forstået?
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 11:47 #9
åh ja, siden er lavet i en tom publisher side...........
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. maj 2009 - 11:52 #10
#Do-it
Keyser har ret siden er lavet i forkert editor derfor indeholder den alle de fejl.

En lille ting jeg kan nævne er menuen som du har lavet i billeder, men som keyser siger det er en stor rode butik, man skulle næsten tro den var lavet imod alt fornuft.

jeg vil råde dig til at tage en tur hertil

http://www.html.dk/tutorials/html/

Lav så siden igen så skal du bare se, ved godt det er en hård dom men man er jo nød til at sige det som det er :)

Good luck!
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 11:53 #11
Nå du skrev at siden mangler lidt "finish"
Avatar billede keysersoze Guru
08. maj 2009 - 11:59 #12
med finish mener jeg det som gør det godt - fx;

Kode:
som fusion-it er inde på har selve forsiden over 500 kodefejl - de andre sider ligger højst sandsynligt på samme niveau og det er alt alt for meget. Der skulle gerne være 0 fejl.

Design:
logoet er ikke ens på alle sider, det samme gælder teksten med "nøgleordet for vores brand..." lige under logoet og tekst ude i venstre side. Nogle sider har en overskrift, andre ikke og der bliver generelt brugt rigtig mange forskellige fonte. Det er sådanne ting samt billedbehandling osv der mangler.

Tekst:
I stedet for at undskylde for at siden ikke er færdig, at man kun har en midlertidig mail, at faxen er på vej osv så fjern det eller gør noget ved det. Hvis du kun har en halvfærdig side og halvfærdige løsninger - så lang tid tager det jo heller ikke at oprette en fast email - hvordan vil besøgende så ikke kunne risikere at tænke om det arbejde du udfører?

Jeg ved at du ikke ønsker at dit hoved skal rives af og mine kommentarer lyder desværre nok lidt derhenaf - men det jeg bare forsøger at sige er at man må kende ens egne begrænsninger og kan man fx ikke kode HTML eller designe og skal det bruges i professionelt øjemed er det vigtigt at få en assistance udefra så man også kan fremstå proffesionel.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. maj 2009 - 11:59 #13
Di-it
Lad mig sige det på en anden måde, jeg ville som firma føle mig snydt hvis jeg havde betalt penge for det arbejde :)
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:10 #14
Fusion & soze - jeg kan jo lissom ikke undgå at takke for kritikken, jeg har jo selv bedt om dem...;-) og mee vilje før den var helt færdig for der var jo ikke nogen mening i at gøre den "færdig" og så få kritik.
Jeg vil lige - og tak for det - gå ind på http://www.html.dk/tutorials/html/ og se mig om og soze, tak for dine vurderinger, lyder helt fornuftigt i mine egne ører.
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:11 #15
hvor pokker uddeler man point henne i det nye design her - jeg vil dele dem nemlig?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:17 #16
Jeg syntes keyser gav den bedste vurdering derfor ville det være på plads han får pointene :)

tag et kik her

http://www.dynamicdrive.com/style/layouts/item/css-fixed-layout-21-fixed-fixed/

Her få du sider færdige som temlates måske du kan bruge dette til noget :)

Keyser skal smide et svar der får du mulighed for at give point :)
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:18 #17
soze, du mangler at "svare"?
Avatar billede keysersoze Guru
08. maj 2009 - 12:20 #18
så kommer der et svar her :)
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:23 #19
øh hvad fanden gør man så, troede der kom en delebox op som på det gamle design? Jeg kan i øvrigt ikke lide det nye format/hjemmeside
Avatar billede fusion-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:25 #20
Sæt flueben ved keyser så skulle du kunne dele dem :)

Keyser kan du ikke lige smide et svar her oxo

http://www.eksperten.dk/spm/874287#reply_7382426

;)
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 12:46 #21
nåå nu begynder det at hjælpe  på det - nu mangler jeg svar fra dig fusion
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 13:02 #22
10 min. så får du dem soze
Avatar billede do-it Nybegynder
08. maj 2009 - 13:29 #23
nej det var sgu da helt rigtigt
Avatar billede do-it Nybegynder
15. juni 2009 - 12:35 #24
Der kom aldrig et svar