Avatar billede jikni Nybegynder
06. maj 2009 - 17:42 Der er 5 kommentarer

support@SafeAppSoft.com

Jeg har en mailadresse hos tdc, hvor en mail  fra "support@SafeAppSoft.com" dukker op med jævne mellemrum - 1 til 3 uger i  mellem - som fortæller at min pc'er er inficeret og med link's der kan hjælpe mig !
jeg  kender intet til afsenderen - har prøver at google den - men har ikke fundet et svar.
Derfor har jeg aldrig åbnet de tilbudte link, men rapporteret mailen som spam !
Selv om den bliver rapporteret som spam hver gang, så bliver den ved med at dukke op !
Hvem og hvad er "support@SafeAppSoft.com" ?

Jeg har xp home med service pack 3
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2009 - 17:50 #1
Hej

Det er en spam mail som vil pådutte dig et i bedste fald uduelig program til at rense registreringsdatabasen.

Kan du ikke blokere mails fra dem?

Team
06. maj 2009 - 17:57 #2
... afhængig af hvilket E-mail program du har lokalt ka' dette blokeres/slettes med det samme ...

Mener også at du hos TDC's Webmail ka' gøre det ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2009 - 22:28 #3
Nemlig - hvis du blokerer via mail.tdconline.dk så burde den blive fanget!

    Blokerede mailadresser og domæner     Status

support@safeappsoft.com
    Aktiv
Avatar billede jikni Nybegynder
07. maj 2009 - 08:29 #4
- tak for tipset - har aldrig brugt den mulighed før, da tdc's spamfilter ellers virker fint.
jeg har nu blokeret mailadressen !
08. maj 2009 - 17:38 #5
Ping...
(Det var et [svar] ...)